Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nogen der har købt Rhino kugler for nylig?
#1
Jeg bestilte nogle kugler hos Harpo Vapen /Rhino Europe for nogle måneder siden. Hjemmesiden kan ikke finde ud af at beregne fragt på udenlandske bestillinger så jeg smed en besked om købet. Nul problemo Mikael skulle alligevel til Danmark et par uger senere og hvis jeg kunne vente så jeg kunne spare fragten.
Tja så gik de 14 dage og 14 mere.
Utallige henvendelser med 0 resultat, Mikael var/er som sunket i jorden.
Efter 2½ måned tager jeg fat i Syd Afrika og Kobus svarer med det samme at jeg kan handle med ham direkte.

Se nu begynder gode dyr at lugte rådne!

Hvorfor vil fabrikanten pludselig handle med mig direkte i stedet for at henvise til Europa/Skandinavien importøren?
Nogen der ved noget om noget?
Svar
#2
De har et rimelig stort lager af Rhino projektiler i huntershouse. hvis det hjælper noget
Bechmads

------------------------

Bruger du to sekunder ekstra inden skudafgivelse eller afgiver du to skud?
Sauer 202 syncro xt 308. PMII og Ase Utra SL7 Wink

Look this way, smile and wait for flash.
Svar
#3
Yup og forrige gang købte jeg de 180gr .308 projektiler de havde på hylden (100stk) og de får ikke flere hjem. Jeg tror Ole er blevet børnefornærmet over at han ikke kan handle i Sydafrika til gode priser men er henvist til en europæisk/skandinavisk importør der skal have en bid af kagen.

Hvis nogen skal handle i Sydafrika så husk at bestille FedEx eller UPS transport da Post DK returnerede kuglerne første gang men ekspederede dem som helsekost anden gang på grund af den papæske de var pakket i. Det beviser vel bare den gamle doktrin om at hvis man kun betaler peanuts får man ikke andet end aber.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)