Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vil du skyde en hjort?
#1
Argh - overskriften er måske en smule optimistisk.
Jeg tager selv på gåsejagt nordpå på mandag.
Jeg har noget terræn ved Nr. Snede hvor der er den del kronvildt. Vi har haft kronvildt på terrænet hver dag her i sommers - dog mest hinder og kalve.
Jeg kunne godt tænke mig at få observeret om der sker noget på stykket. Derfor tilbyder jeg at hvis der er en der har tid og lyst, må vedkommende tage ud på mandag og se om der skulle komme en lovlig hjort på skudhold (der er jo nogle åndsvage restriktioner for hvad der må skydes)
Det foregår udelukkende fra et fast tårn og jeg tror egentlig ikke chancen er vild stor, men man ved jo heldigvis aldrig.

Send PM hvis du har lyst.

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 - 30.06 - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#2
Det er f...... Et generøst tilbud Claus....

Jeg har ikke intentioner om at gøre brug af det, men mon ikke der snart melder sig en formand uden egen riffeljagt.

NB: er det fra "mit" tårn? :-)

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#3
Hvis der melder sig en frivillig. Kan jeg godt køre ud og vise vedkommende på plads. Jeg har et okay kendskab til stedet [:I]

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Boryx

Det er f...... Et generøst tilbud Claus....

Jeg har ikke intentioner om at gøre brug af det, men mon ikke der snart melder sig en formand uden egen riffeljagt.

NB: er det fra "mit" tårn? :-)

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"



Ja, det er fra "dit" tårn. Havde faktisk først skrevet " stort stabilt tårn", meeen tænkte: så bliver Boryx sgu for blæret[Big Grin][8D]

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 - 30.06 - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#5
He-he....

Så kan du tørre smilet af mine læber i Måde i morgen ved at skyde bedre end mig....

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#6
Imponerende tilbud !

Mvh LWL
Svar
#7
Faktisk vil jeg nok heller have en kronkalv til fryseren
jeg har ikke væg plads til så stort en gevir alligevel.
men du flot tilbud er det da

[Image: asgaard.gif]
Svar
#8
Hej CP
Har sendt PM
Jesper
Svar
#9
Pladsen går til Søby, han var den første til at skrive.
Mikkel - du kan kontakte MP for pladsanvisning

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 - 30.06 - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#10
Så har jeg lige et øjeblik til, at komme med en stor tak først og fremmest. Det er efter min mening utroligt stort sådan at låne sin jagt ud. Det kunne vi alle lære noget af, i en tid hvor jægere tit og ofte har travlt med at være uvenner med hinanden, i stedet for at indgå i et godt naboskab...
Der kom ingen Hjort forbi, men jeg havde en dejlig morgen alligevel, eneste minus, var den liflige duft af nybagte småkager som hang i luften hele morgenen og som iøvrigt gjorde mig mega sulten....

Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Søby

Så har jeg lige et øjeblik til, at komme med en stor tak først og fremmest. Det er efter min mening utroligt stort sådan at låne sin jagt ud. Det kunne vi alle lære noget af, i en tid hvor jægere tit og ofte har travlt med at være uvenner med hinanden, i stedet for at indgå i et godt naboskab...
Der kom ingen Hjort forbi, men jeg havde en dejlig morgen alligevel, eneste minus, var den liflige duft af nybagte småkager som hang i luften hele morgenen og som iøvrigt gjorde mig mega sulten....

Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.



lige netop derfor har jeg bedt KIMA til at tilføje et Topic under huntersmarked "byttejagt" fænomenet er kendt i bl.a. USA som swap hunt, bare synd der ikke er flere der bruger det.
Det er en gylden mulighed for at knytte nye kontakter.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]
AT GÅ PÅ JAGT ER AT LEVE.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)