Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så fik jeg min bambi
#6
Bambi er ikke mere[V][V]

Ja undskyld drenge, jeg ved godt at det har manglet med opdateringer.

Jeg har som bekendt i de sidste måneder haft Bambiline under opflaskning, og det har været spændende og lærerigt, og ikke mindst underholdende. Bambiline startede med at blive moderløs i de første dage af sit liv, og blev derpå adopteret af et meneske (der inderst inde godt vidste...) Jeg forsøgte at give det lille kræ en opvækst, og meget lykkedes for mig. Den har spankuleret rundt og tygget i mine planter, vasketøj, sofa og træer, altid med et meget uskyldigt fjæs og en frygtelig ynkelig pivelyd der kunne blødgøre en sten. Jeg har fået lov at overvære dens charmerende balletagtige optrin i haven, over stok og sten. Havde den fået lov at ligge i naboens have var den med garanti blevet til rævemad, eller druknet under naboens forsøg på opflaskning med sødmælk. Jeg tog den til mig under megen skepsis, og havde i tankerne at jeg en dag skulle aflive kræet. Jeg er født og opvokset med devicen om at være sine dyrs egen bøddel, og kunne tage beslutningen når det gælder. I de sidste dage har den haltet kraftigere og kraftigere på venstre forløb, og så i morges kunne den end ikke rejse sig da den skulle have sin morgenflaske. Jeg bar pivedyret ud i solen, og gav den flasken og lidt græs bagefter. Efter en kort samtale med fruen, besluttede vi at den skulle aflives. Jeg gravede et stort hul og hentede .22 eren, og gjorde det hurtigt og smertefrit. Det gav et kæmpestik inderst inde, men tankerne om de gode måneder gør at der ikke er dårlig samvittighed. Den nåede at have et godt liv på trods af, for den de unaturlige omgivelser.

Great Dane/Lars
Nb. ny mail-adr. lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar


Beskeder i denne tråd
Så fik jeg min bambi - af Great Dane - 31-05-2004, 01:56 PM
Så fik jeg min bambi - af Martin - 12-06-2004, 10:57 PM
Så fik jeg min bambi - af Great Dane - 18-06-2004, 01:48 AM
Så fik jeg min bambi - af ID - 11-07-2004, 11:09 PM
Så fik jeg min bambi - af blackbird - 15-07-2004, 02:08 AM
Så fik jeg min bambi - af Great Dane - 29-08-2004, 02:19 PM
Så fik jeg min bambi - af Dr. Strangelove - 29-08-2004, 10:17 PM
Så fik jeg min bambi - af marius - 30-08-2004, 11:52 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)