Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En lille ny på vej - 6,5-284
#1
Planen om en vekselpibe til min 358 norma magnum er blevet ændret[Smile] I stedet har jeg i dag bestilt en ny Schultz og Larsen Victory i kaliber 6,5-284 norma[^] Håber, at få den brugt til jagt i år!
Rigtig mange tak til dem, som har skrevet i trådene vedr. 6.5-284[Wink]
Knæk og bræk til jer alle.

Mvh erik
Svar
#2
Så er den blevet hentet[Smile] Er spændt på, at få den afprøvet! Går og lurer på, at få monteret en rail fra HG Firearms på den...
Svar
#3
Jeg har en rail på min S&L,Remington, osv... og EN type montager Leupold QRW.
Så passer de alle kikkert på kryds af hinanden. og det er bare en indskydning når der flyttes rundt på kikkerterne. ikke noget med at flytte på ringene eller lign.

[Image: asgaard.gif]
Fordi jeg kan.
[Image: Fuchs.gif]
243Win,260Rem,308Win,30.06,375 H&H
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#4
Tillykke med den-det er bare et dejligt kaliber! [Smile] Har du fået lavet noget ammo til den?

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by deerdk

Så er den blevet hentet[Smile] Er spændt på, at få den afprøvet! Går og lurer på, at få monteret en rail fra HG Firearms på den...



Det setup har jeg brugt i ca 2 år nu, og det fungerer perfekt. Skifter uden problemer kikkerter imellem Tikka T3, S&L Victory (med div piber) og Sauer 200 STR.

Alle mine rails fra HG har 10 moa tilt.

Mvh Pete
Svar
#6
kan varmt anbefale rails fra hg[Smile]
har en på min s&l classic det virker bare
og har lige købt en mere til den lille ny der er på vej [Big Grin]

out hunting
out hunting
6,5x47 L
300 wsm
Svar
#7
Mange tak alle sammen[Smile] Det er virkelig et godt forum til at få noget konstruktivt feedback i[Smile] Regner med at afprøve norma oryx som den første patron.. Men, riflen synes nu noget lang med en jagtmatch pibe?
Mvh erik
Svar
#8
Hmm.. nu vi er ved konstruktivt indlæg.. Storm! Vi kan være uenige i nogle ting[:I] Men, vel sætte pris på dine erfaringer med 25-06 i skrift dette forum[Wink]
Svar
#9
takker [:I]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)