Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ventetid fra Holstebro
#1
Hvad er Jeres erfaring med ventetid på våbentilladelser fra Våbenkontoret i Holstebro?

Har købt nyt legetøj og går nu blot og tripper vedpostkassen!!!!![:p]

Mvh. & Go´ weekend

Søren
Svar
#2
Fik en fornyelse i juni, det tog godt en uge[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#3
Så krydser Jeg fingre for at Jeg kan hente jernet i weekenden...., afleverede ansøgningen forrige onsdag.

/søren
Svar
#4
Postede mandag for næsten 3 uger siden en ansøgning til en lyddæmper til Nyborg politi. Efter 8 dage ringede jeg for at høre hvordan det gik med den. Fik at vide at den var sendt til Holstebro via Odense politi....så indtil videre er jeg ikke super imponeret over det nye system. Selvom jeg godt ved at det er en overgangs fase i øjeblikket, så lover det ikke godt for fremtidens ekspeditionstider.....[V][V]
Kunne man ikke snart få et online system til alle standart sagerne-de må da trods alt være i stort flertal!

Ps-jeps, venter stadig. ....
Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Hmmmmmmmm...., der røg optimismen....[V]
Svar
#6
Sorry....![:I]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Alt for ladt....[Big Grin]
Nå, men da riflen står 40 meter fra mit hus, kan Jeg jo altid gå over og kigge til den, indtil tilladelsen kommer..[Smile]
Svar
#8
Det gør det da ikke bedre.... !![Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#9
Det har Du sg* da faktisk ret i....
Svar
#10
Jeg har søgt om eksport tilladelse i Holstebro for 4 uger siden intet hørt endnu[xx(][Sad!]
Svar
#11
Det begynder at lugte af, at Jeg drikker mig i hegnet grundet frustrationer.......[8D]
Svar
#12
Jeg ved med sikkerhed at de der skulle starte i Albertslund (Sjælland) til den 1/10 allerede startede den 1/9 og har "øvet" sig på sager fra Vestegnen og København. En god ven som var deroppe sagde for det første at det var unge tøser men at de var uniformerede og for rundt som fluer i en flaske. At de overhovedet ikke havde styr på love og regler fremgik tydeligt da han i en enkel ekspedition måtte korrigere dem 4 gange.
Svar
#13
I Holstebro er det medarbejdere fra de tidligere våbenkontorer der er blevet samlet (og selvfølgelig reduceret). Så der fornemmer jeg bestemt at det er kompetente medarbejdere som ved hvad de har med at gøre.

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#14
Det gør det da ikke bedre [Big Grin] [xx(]

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#15
Gi dem nu lige en chance for at komme på plads i den nye ordning....[Smile]

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#16
Det nye center i Holstebro, bør have en chance, før i begynder at tøsetude.
Når man snakker med dem, er de både flinke, og ekstremt servicemindede. Det er efter MIN mening den væsentligste forudsætning for en fremtidig succes. Så lad nu være med at køre dem trætte fra starten med jeres klynk og brok.

Man kan vel for øvrigt ikke klandre Holstebro, for at man som kunde finder den mest kringlede omvej, for at få sendt sin ansøgning med brevdue, fra Nyborg til Odense, her skal brevduen fodres og overholde sine "EU dikterede flyve/hviletidsbestemmelser. Herefter skal den endnu engang sadles op, have fastspændt papiret, og nu på en ny lang tur til Holstebro, Og det endda i modvind[Wink] Tænk nu på at politiet kun har en begrænset mængde brevduer, så det kan godt stresse systemet.

Hvorfor ikke bare sende ansøgningen direkte til Holstebro.

@ Marion her tager det kun en uge til 14 dage for en udførsel til Sverige

Vedrørende beskrivelser omkring de nye piger på Sjælland. så svare det beskrevne nok godt til det tidligere niveau. bortset fra at de dog skyndte sig med at være usikre[Wink]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#17
[quote]Originally posted by n a

Det nye center i Holstebro, bør have en chance, før i begynder at tøsetude.
Når man snakker med dem, er de både flinke, og ekstremt servicemindede. Det er efter MIN mening den væsentligste forudsætning for en fremtidig succes. Så lad nu være med at køre dem trætte fra starten med jeres klynk og brok.

Man kan vel for øvrigt ikke klandre Holstebro, for at man som kunde finder den mest kringlede omvej, for at få sendt sin ansøgning med brevdue, fra Nyborg til Odense, her skal brevduen fodres og overholde sine "EU dikterede flyve/hviletidsbestemmelser. Herefter skal den endnu engang sadles op, have fastspændt papiret, og nu på en ny lang tur til Holstebro, Og det endda i modvind[Wink] Tænk nu på at politiet kun har en begrænset mængde brevduer, så det kan godt stresse systemet.

Hvorfor ikke bare sende ansøgningen direkte til Holstebro.

@ Marion her tager det kun en uge til 14 dage for en udførsel til Sverige

Vedrørende beskrivelser omkring de nye piger på Sjælland. så svare det beskrevne nok godt til det tidligere niveau. bortset fra at de dog skyndte sig med at være usikre[Wink]

n a vil du dermed mene at jeg godt kan begynde at forberede en tur til det andet fastland.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]
AT GÅ PÅ JAGT ER AT LEVE.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#18
@na jeg må väre meget speciel om de tar så meget tid med "min" ansögning som jo egentlig er fra östjysk?
Vi ses.
Svar
#19
Citat:quote:

Man kan vel for øvrigt ikke klandre Holstebro, for at man som kunde finder den mest kringlede omvej, for at få sendt sin ansøgning med brevdue, fra Nyborg til Odense, her skal brevduen fodres og overholde sine "EU dikterede flyve/hviletidsbestemmelser. Herefter skal den endnu engang sadles op, have fastspændt papiret, og nu på en ny lang tur til Holstebro, Og det endda i modvind Tænk nu på at politiet kun har en begrænset mængde brevduer, så det kan godt stresse systemet.

Hvorfor ikke bare sende ansøgningen direkte til Holstebro.



For ind i hele hule h..... n a, nu er det jo ikke min idé,at ansøgningen skal land og rige rundt med det kongelige danske post & telegrafvæsen.....!! Jeg var jo af den naive forestilling at våben-kontoret i Nyborg rent faktisk ville behandle ansøgningen( som de plejer)og ikke bare sende den videre ud i fædrelandet....!![}Smile][}Smile][}Smile][Wink][:o)][8D]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by Marion Morrison

Jeg har søgt om eksport tilladelse i Holstebro for 4 uger siden intet hørt endnu[xx(][Sad!]



Det håber jeg ikke er tilfældet. (eller at det er et enkeltstående tilfælde)

For der skulle snart lande en Steyr Scout Elite .308win i dk til mig - som skal videreekspederes herop.

Men man kan jo håbe at der kommer lidt sving i papirerne, efterhånden.
Har typisk ventet 2-3 uger tidligere.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)