Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remington 1100 driller
#1
Jeg har en Remington 1100, eller to - men den er nu kun den ene der giver problemer.

en gang i mellem vil den ikke trække hylsteret ud fra kammer, på trods at at der bliver lagt kræfter i. Bundstykket giver sig den første halv cm, men så heller ikke mere.

Jeg blev nød til at skille våbnet ad, og trække piben ud med magt. jeg kunne efterfølgende se at udtrækkeren havde haft god fast i hylstre og faktisk revet hul i det. så tilsyneladende har udtrækkeren ikke rykket sig en mm.

Jeg har haft våbnet skilt ad, men kunne ikke se nogle ummiddelbare fejl.

Våbnet hat tidligere været ved mekaniker, som har filet i udtrækkeren, men uden det har gjort noget ved problemet.

Nogen bud på hvad der er galt, eller hvilken del der skal skiftes?
Svar
#2
Hvis de er ens så prøv at bytte piberne og se hvad der sker, om problemet er ved løbet vil problemet følge med til den anden 1100,
det kan jo være kammeret..bare et forslag.[Wink]
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Marion Morrison

Hvis de er ens så prøv at bytte piberne og se hvad der sker, om problemet er ved løbet vil problemet følge med til den anden 1100,
det kan jo være kammeret..bare et forslag.[Wink]



Korrekt - sandsynligvis rust eller andre urenheder i kammeret.
Puds kammeret med opslidset stålstang, omviklet med smergellærred i en boremaskine,[Wink]

Swift

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#4
OK, jeg prøver at skifte henholdsvis pibe og bundstykke og ser hvad der sker.

Har bare på fornemmelsen af af det er udtrækkeren den er gal med, men kunne ikke ummiddelbart finde nogle fejl.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)