Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kulde gav brunst
#1
Kulde gav brunst

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Jeg bliver stadig mere imponeret over det totalt selvmodsigende i disse artikler og indlæg omkring vores hjortevildt, som kommer fra Jægerforbundet og Co.
Man vil med djævlens vold og magt have regler og begrænsninger på alle leder og kanter for kronvildtjagt.
Man lader fuldstændigt til enten bevidst eller ubevidst at fornægte hvilken bestandsmæssig succes vi har haft i det bette kongerige, hvad angår hjortevildt.
Også skribenten til ovenstående artikel omkring hjortebrunst. Her skriver han at brunsten næsten er rykket en måned frem, i forhold til for en del år siden.
Samtidigt betoner han at for at rykke brunsten frem, kræves der gamle hjorte. Samtidig fortæller han at vi med den nuværende "Skæve kønsfordeling" har et stort problem med at opnå, Ja gæt engang, Tidlig brunst.
Er det bare mig, eller har disse mennesker bare ikke evnen til at sammenholde fakta med deres luftige teorier.
Mig bekendt har vi netop ved anvendelse af alle de forkerte virkemidler, netop opnået den nuværende succes, hvad angår, bestandstørrelse, og nu også tidlig brunst, netop med en "forkert" kønsfordeling og alt for unge hjorte.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)