Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
I-Snipe
#1
Jeg er sprunget ud af skabet - jeg har købt en Iphone.(og nej- jeg skal ikke også have Blaser[Wink])
Den kan jo ikke køre med mit ynglings program - Lapua Ballistik.

Er der en superbruger af ISnipe, der kan give mig lidt (meget) undervisning. Det skal være face to face - ikke bare over telefon.
Vedkommende skal være ekstrem tålmodig og overbærende og med store pædagogiske evner.
Betalingen kunne være et par flasker af et eller andet ELLER en gåsejagt v. Vejlerne v Klim - jeg kan ikke garantere vi skyder noget, men jeg tør godt love vi ser gæs - mange endda. Hvis vejret er rigtigt, tør jeg godt garantere vi ser flere tusinde gæs.
Alt udstyr, bla. liggeskjul til 2 (altså 2 enkelte[:o)]), haves.

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 - 30.06 - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#2
Jammen tillykke da Claus...

I-snipe er næsten for nemt..
Selv du burde kunne prøve sig frem og ramme næsten som på skydebanen..
Jeg kommer desværre ikke over på fastlandet forløbig..
Men tror du ikke bare du skal prøve dig frem..
Jeg mener også BC sagde han også brugte det..

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#3
Hej Claus

Du ringer bare så kan vi mødes på skydebanen en dag - og det skal ikke koste dig noget.

Postet fra min IPhone.

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#4
Hej Claus

Du ved hvor jeg bor. Kig ind hvis vejen fører dig forbi, så ser vi på det.

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#5
Jeg ved ikke om CP fik løst de væsentligste mangler i dag.

men ellers klarer vi det nok.

Ikke sendt fra I-phone,

Mvh Søren

Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#6
Kan isnipe ikke fåes til android

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#7
Kontakt na , han er vist superbruger på allle smartphone

222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960 jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960  jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by 260REM

Kan isnipe ikke fåes til android

Michael

skovarbejder af guds nåde



Hvad skal du med det når du kan få Strelok+

Hard work beats talent, when talent doesen't work hard.....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#9
Max du skylder mig 49kr den er sgu da ikke til at finde ud af

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by 260REM

Max du skylder mig 49kr den er sgu da ikke til at finde ud af

Michael

skovarbejder af guds nåde



Det kan ikke passe. Naboens knægt på 6 installerede den og oprettede alle mine rifler og patroner i den..

Hard work beats talent, when talent doesen't work hard.....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#11
Det er netop det gode ved iSnipe fremfor Strelok. I iSnipe indtaster du data for dine patroner, dine rifler og dine skydebaner. På dagen vælger du så den aktuelle kombination, og så er du kørende.

Jeg har f.eks. valgt en riffel jeg kalder "Sauer med Swarovski" og en anden riffel der hedder "Sauer med Leupold", så det er altså samme riffel men med forskellig kikkert. Jeg har også flere forskellige patroner til hver riffel, så afhængig af om jeg skal på banen eller på jagt, vælger jeg det aktuelle.

De skydebaner jeg har oprettet har jeg kaldt Ulfborg, Borris og Jagt. Forskellene er først og fremmest hvor fin inddeling jeg har sat op. Ulfborg og Borris giver klik pr. hele 100 m. Ulfborg går til 600 m, Borris til 1.200. Jagtbanen går kun til 400 m men har klik for hver 25 m.

Når de standardindstillinger er lavet én gang, behøver man kun ændre på det når man har udviklet en ny patron.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#12
lasse

Jeg er osse Strelok bruger af den gratis udgave.

Du kan sagtens have samme riffel med flere kikkerter i Strelok. Du kan have op til 10 kombinationer. Og 10 patroner.

og så sparer man et par tusinde og undgår at blive bollet i røven af Apple

--
FKF

ANNA
Svar
#13
Ja, det er muligt jeg ikke har sat mig grundigt nok ind i brugen af Strelok. Jeg startede med iSnipe, og synes den gør det så godt så jeg ikke har haft behov for at kende Strelok godt nok.

Jeg er også træt af det planned obsolete svindel Apple kører med deres mobiler, men jeg kender en First Mover der altid skal have den nyeste iPhone, så jeg kan købe den næstnyeste meget fordelagtigt. Derfor er jeg stadig med på den vogn, men det er en anden diskussion.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#14
Hvaøhhh koster I-snipe ?

Hard work beats talent, when talent doesen't work hard.....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#15
Nu når der er så mange eksperter i disse hersens balistikprogrammer, kan i så ikke fortælle mig hvorfor de sjældent passer.
Eks når jeg skyder i Ulfborg på 600 meter så skyder jeg generelt 10 cm for lavt og 2,5 cm til venstre. i forhold til når jeg i Norge skyder på en 600 meters bane. Her skyder jeg dog med solen i øjnene om aftenen.
Hvad kan være årsagen for det burde vel passe mad samme ballistik, uanset hvilken bane man skyder på.

Når jeg skyder på lange afstande i Kimberly Sydafrika, så kan der godt være at jeg på 600 meter skyder over 15cm for højd.
Jeg har cronograferet, og har taget højde for hastigheden.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#16
Jeg har både Isnipe og Strelok (pro)
Jeg kan bruge begge - har været på skydekurser hvor der udelukkende blev arbejdet i Strelok.
Jeg vender dog altid tilbage til Isnipe - det er bare (som alt andet æbleskrog produkt) så meget mere enkel og logisk.

CP
[Image: ajbutton.gif]
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#17
Stadig ingen der vil ud med hvad det koster..

Hard work beats talent, when talent doesen't work hard.....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#18
iSnipe: US$ 14.99
https://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt...93432&mt=8

Strelok Pro: DKK 85,02/ca. US$ 12,55 (Android)[2854 patroner]
https://play.google.com/store/apps/detai...strelokpro

US$ 11,99 (Iphone) [Kun 916 Reticles [:o)]]
https://itunes.apple.com/us/app/strelok-...29653?mt=8

Jeg bruger selv Strelok Pro, og er super tilfreds.
Da jeg er en elendig skytte, og ikke har nem adgang til skydebaner, så har jeg ikke testet den, så meget.

Men med alle denne type Apps. så er resultatet ikke bedre, end de data, du putter ind.

Det er en fordel at have krono tal, for sin egen riffel/patron kombi, og gerne ved 3-4 forskellige temperaturer.
Ligesom Strelok Pro har en funktion, hvor du kan lave en "Korrektion" af BC eller MV, så dine indtastede data korrigeres, til at passe med dine faktiske resultater.

Strelok Pro understøtter også en Kestrel vindmåler, og/eller Weatherflows produkter.

Strelok Pro(Android) understøtter p.t. 1160 forskellige reticles, og ikke bare Mil-Dot

Begge understøtter over 2800 patroner(Fabriksladninger) + knap 1200 G1 projektiler og godt 400 G7 projektiler.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#19
Jeg har rodet meget med de forskellige apps. Det er nødvendigt fordi mine evner er ikke på nivau med en 6årig, ham opfatter jeg som superbruger. Efter en professionel gennemgang af strelok pro vil jeg sige at jeg ikke kan genfinde den gode, enkle og nemme tilgang til nødvendige data før du kan afgive første skud. Det er først når du har en reel træf at strelok pro bliver genial fordi det er så uendelig nemt at ændre data og få nye input på stedet. Altså en ny beregning.
Hvorfor de regner forkert har vel noget med lufttrykket at gøre i forhold placering i terræn.
Svar
#20
Stadig ingen der kan forklare mig hvorfor isnipe skriver på deres hjemmeside at det kan fåes til Android men jeg kan ikke finde det

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)