Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Magasin til Tikka m65 6 5x55
#1
Hej Alle Smile

Jeg står og har fået et super godt tilbud på en Tikka m65 6 5x55, som jeg er meget interesseret i da det er min første riffel. Dog mangler den et magasin, og jeg er på udkig efter et brugt som kan bruges dertil.

De er bare utrolige svære, og det har ikke lykkes mig endnu.

Er der nogen som kan hjælpe med et eller andet som kommer mig nærmere mit magasin så jeg kan få min riffel, så ville jeg være super taknemmelig!

Mvh
Thomas Bengtsen
Svar
#2
Hej, hvis du går ind på den Finske side defendor.eu og famler dig lidt frem, så vil du finde 10 skuds magasiner for ca. 125-135€
Lykke til.
Selvfölgelig er det lettere om du "puhut suomea"
Ps. Magasiner hedder lipas....
[8D][8D]
Svar
#3
http://webshop.huntinglife.net/groupprod...skuds.aspx

der må være en der er kyndig i m65 der kan fortælle om ikke denne kan bruges

[Image: asgaard.gif]
Svar
#4
Tak for din hjælp Marion Morrison, men søger et 5 skuds magasin, men måske jeg skal prøve at kigge på udlandske websites, har du erfaringer med andre end denne? Smile

Høker, ja har også godt kigget på det, men er faktisk ikke klar over om et magasin til 30.06, kan bruges til 6 5x55 kaliber.
Svar
#5
Om du läser på den side jag henviser til vil du se at de anbefaler SAMME magasin til de 2 kalibre, et 10 sk6ds magasin er jo bedre end inget 5 skuds[Smile]
Svar
#6
Her: http://www.ahtihuvila.fi/index.php?sivu=...mi=Lippaat kan du finde magasiner, både til .308 og 30-06, som 10 skuds.
jeg vil tro du skal give 10-20 euro i porto, så totalpris på mellem 90 og 100 euro.

Jeg har selv købt et 5 skuds til en M55 hos dem, det gik problemfrit.
Betaling er via bankoverførsel.

Jeg gætter selv på, at en 6,5x55 skal have et langt, dvs. et 30-06 magasin.

E-mail: ah(at)ahtihuvila.fi

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#7
Husk importtilladelse, hvis du importerer et magasin fra udlandet.

Da Finland er et EU land ryger pakken nok ikke i "pestens" sortering, men importtilladelsen skal være der, alligevel.

p.s.: jeg tvivler på at du finder 5 skuds, til under de ca. € 100, inkl porto.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)