Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En dag som idag hader jeg seksualdriften !
#1
Så render man rundt i lettere kaotisk pak-bilen-husk-det-hele forvirring fordi familien skal i sommerhus og tænker....... " havde jeg nu bare styret mit erigerede lem, så havde jeg pakket til en jagttur istedet" [:0]

Knæk og bræk til alle jer som tager ud og jage [8D]
Svar
#2
[8D]-på vej på elgjagt i Sverige....
Svar
#3
Vil det sige du ikke er hjemme i en hel uge??
regner med min pind er færdig på onsdag, skal jeg så bare sidde og kigge på den end til du kommer hjem igen. Sad
tøffer til herning imorgen efter kronhjort. [8)][:o)]

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????

[Image: dralflogomnavn.jpg]

livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG:-)

Nu med et par glasøjne. :/
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#4
Ja, nogen gange var det sgu nemmere hvis vi lærte at tænke med det øverste hoved istedet for[:I]
Hvis det er på mine kanter du skal i sommerhus kan du da smide en haglsprøjte i bagagen, når så du bliver træt af Yatzy og backgammon kan du jo låne min pram, knægten er hjemme på ferie så han vil sikkert gerne tage med og mon ikke han kan overtale en af hundene[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#5
@Zeb
Du ved hvor jeg bor hvis du lige skal have lidt luft.

/Rolin

PS: Jeg har våben du kan benytte.

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]
AT GÅ PÅ JAGT ER AT LEVE.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#6
Argh I er sgu søde [Smile] Takker mange gange for tilbuddene - vi sidder nu i det absolutte sorte Nordsjælland.... Det tætteste jagtagtige man kan komme heroppe er vist jagten på en dagligvarebutik [:0]

Vi har haft ca hver 3de weekend sammen det sidste års tid, så lidt familie-tid er vel på sin plads........meeeeeeen derfor kan jagt-trangen jo godt være slem [Wink]

@Michael: oh dear....ja det er lidt en udfordring [Wink] Jeg håber på at der bliver tid til lidt snitteri i ugens løb så 8x57eren bliver færdig... Så har jeg lige et par småting på en 416er pind og SÅ burde vi kunne kigge nærmere på lidt laminat [Wink]

Zeb
Svar
#7
@Zeb
Der bor da en del formænd i Nordsjælland, så der kunne måske være en mulighed for en lille rundvisning i det område hvor du er[Big Grin].

/Rolin

PS: Livet er kun så mørkt som man selv gør det til, [V] når du vågner i morgen skal du fortælle dig selv at det bliver en dejlig dag[^]

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]
AT GÅ PÅ JAGT ER AT LEVE.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#8
Lydre godt at det kun er et par småting på den 416 pind-vi har jo ikke forhandlet pris endnu. ....!![8D]
PS-jeg er på familie- OG jagttur[Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#9
Hmmmm ULG - der steg prisen vist lige til det dobbelte plus moms [Big Grin][Wink]
Jeg venter lige på at ibenholten kommer hjem - der har været lidt leveringsproblemer [B)] Du ville da helst have ibenholt i ikk ??

@Rolin: Med mørkt mente jeg nu bare fysisk mørke [Wink]
Svar
#10
Mon ikke vi finder ud af det, zeb? [8D]

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????

[Image: dralflogomnavn.jpg]

livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG:-)

Nu med et par glasøjne. :/
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#11
Dobbelt bum Zeb. Jeg har en tom stige i dette øjeblik. Du kan være her på ca 1 1/2 time.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#12
Prezzy, jamen tro endelig ikke at jeg ikke sender dig og Rolin kærlige tanker når jeg om 2 timer "hygger" mig i Tivoli sammen med en millionmilliard andre mennesker [:0][xx(]
Svar
#13
Zeb; Så må du jo i et skydetelt og dæmpe apstinenserne... :-D

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#14
Sådan er goderne jo så forskelligt fordelt, Zeb-du er i tivoli, samtidig med at jeg skylder bekkasiner og krik-ske-grå og pibeænder sammen med sønnike...! Dejligt at han er blevet 16 år i år....[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#15
Ærgeligt du ikke kikkede op, så kunne du have hjulpet med at slæbe elg.
Var desværre ikke mig det skød, men det smager kødet jo ikke dårligere af.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#16
ULG din [Sad!][Sad!] Nå men jeg kan jo så bare vente med længsel på at min bliver 16 [8D]

Prezzy, ja jeg synes også det var ærgerligt - brandærgerligt faktisk.... Også selvom jeg ville være blevet sat til at slæbe elg - det gør jo ikke naturoplevelsen ringere [:p]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)