Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blyprojektiler
#1
Hej.
Jeg er nybegynder indenfor genladning(sjovt at være kommet igang!),og jeg er bla.ved at lade nogle revolver patroner.De kugler jeg bruger er af rent bly,uden gaschek.Jeg har det problem,at når jeg sætter kuglen i,så bliver en lille del af blyet skrællet af mod ydersiden af hylsteret,og jeg må derefter,manuelt,fjerne blyet med en kniv[V]
Er der en måde at undgå dette,eller er det "bare ærgeligt"[?] Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#2
halløj
du har ikke udvidet hylsterhalsen nok.
men lad nu være med at lave den helt trompetformet[Wink]
go fornøjelse

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Med fare for at udstille min egen uvidenhed,ud i hjemmeladningens kunst-efter fjenelse af gammel fænghætte og kalibrering,skal hylsterhalsen så udvides igen?? Ja-ja jeg indrømmer at jeg er nybegynder[:o)]
PS.det er kaliber 38/357 Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#4
Jep,
den ene af de dies du har købt er en expander die der skrues i til hylsterhalsen lige akkurat bliver udvidet en smule......[Wink]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!

Når nu der prales med gamle præmier så skidt da..................
DJ 2005
DLS 2005
NSK 2005
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#5
Nåehhh jeg troede bare at de amerikanere var kommet til at putte en die for meget i æsken...[B)][Smile]Nej-jeg havde godt nok spekuleret lidt over hvad den 3.var til,men var ikke lige kommet frem til det rigtige resultat....[Sad]Til gengæld tør jeg godt love at de patroner jeg har fået lavet der rasler kuglen ikke ud!! Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
jeg kunne forestille mig, at der er lagt en brugsforvirring med ved ladeværktøjerne... det er i alt fald standart ved RCBS... og en udførlig vejledning sender dig godt på vej...

husk nu, at krympe hylsterhalsen ind igen... [Wink]

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#7
[V][V] Jo der er en manual med diesættet(RCBS) Jeg lover aldrig mere at gå i gang med laderiet uden at læse manualerne først... Jeg ved godt at det ikke er en brugbar undskyldning,men jeg skulle "bare lige prøve" at lade et par stykker[B)] Fremover studerer jeg manualerne først!!!!! Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#8
du er sikkert ikke meget anderledes end mange af os andre...

det klør i fingrerne når nyt udstyr skal afprøves...

[Big Grin]

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)