Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Afstressning
#1
Efter en meget hektisk uge med møder fordelt fra Mors til Kbh., en kommende fællesjagt søndag med mange deltagere, trængte Jeg til lidt frisk luft alene. Kørte hjemmefra sammen med hunden, da solen havde fået lidt magt lørdag formiddag. Der var kun undertegnede og hund og Jeg bestemte blot, at ville gå en runde de steder, hvor der var chance for hunden for at få noget at arbejde med. I løbet af en time havde vi rejst 9 dyr, skudt til et og leveret et smaldyr.

[Image: image_zpsb23b209f.jpg]

Mvh.
Søren
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by SA

Efter en meget hektisk uge med møder fordelt fra Mors til Kbh., en kommende fællesjagt søndag med mange deltagere, trængte Jeg til lidt frisk luft alene. Kørte hjemmefra sammen med hunden, da solen havde fået lidt magt lørdag formiddag. Der var kun undertegnede og hund og Jeg bestemte blot, at ville gå en runde de steder, hvor der var chance for hunden for at få noget at arbejde med. I løbet af en time havde vi rejst 9 dyr, skudt til et og leveret et smaldyr.

[Image: image_zpsb23b209f.jpg]

Mvh.
Søren



Tillykke med smaldyret - jeg er en afstresningsøl klar i våbenværkstedet. [Big Grin]

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#3
Swift: Lyder godt...!!! - skal til Kbh. igen imorgen....., så er der nogen der skal have fragtet noget(i bagagerums størrelse), så giv et praj.

Mvh.
Søren
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Swift

Citat:quote:

Originally posted by SA

Mvh.
Søren



Tillykke med smaldyret - jeg er en afstresningsøl klar i våbenværkstedet. [Big Grin]

[Image: logo1mini.jpg]



Og hvor mange har du så allerede drukket? [Big Grin]

Lyder som en god formiddag SA!

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#5
Citat:quote:


Tillykke med smaldyret - jeg er en afstresningsøl klar i våbenværkstedet. [Big Grin]

Og hvor mange har du så allerede drukket? [Big Grin]



Ja, jeg var vist også lidt stresset og lidt for hurtig med at sende indlægget, uden at læse det igennem. [Big Grin]

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Swift

Citat:quote:


Tillykke med smaldyret - jeg er en afstresningsøl klar i våbenværkstedet. [Big Grin]

Og hvor mange har du så allerede drukket? [Big Grin]



Ja, jeg var vist også lidt stresset og lidt for hurtig med at sende indlægget, uden at læse det igennem. [Big Grin]

[Image: logo1mini.jpg]



Jeg er også altid pisse stresset når øllene er blevet for mange [Wink]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)