Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rationel tankegang...
#1
Jeg vandt en flaske snaps forleden aften til banko[:p], men frygtede voldsomt at jeg skulle vælte på cyklen hjem og smadre de dyre dråber.

Efter nøje overvejelser besluttede jeg mig for at drikke det hele så ikke der skulle ske noget med præmien hvis jeg væltede - og ved gud det var en klog beslutning! Jeg væltede syv gange på vej hjem, tænk hvad der var sket med flasken hvis jeg havde haft den med.....[Wink]

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#2
Det var godt tænkt[^], en af mine venner gjorde det modsatte for nogle år siden, han væltede, mærkede noget vådt ved inderlommen og udbrød : oh shit, lad det være blod[8D]

Vi sad engang et par gutter på det lokale humlehus og drak kaffepunch, på et tidspunkt kommer servitrunten med et tilbud om at hvis vi køber hele flasken kan vi spare en tyver, nåja, vi er jyder og hvad der er sparet er tjent[^], efter et par timer er flasken tømt og vi daffer hjemover, da jeg kommer hjem sidder konen i stuen med kagerulle og lyset tændt, jeg kigger lidt og siger : ja det er sgu kønt, her er jeg ved at drikke mig ihjel for at spare en tyver og så sidder du her og brænder lys af[xx(]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#3
Poul Erik Krogen (1927-1984)levede ikke forgæves.

Æret være hans minde !
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by pern

Poul Erik Krogen (1927-1984)levede ikke forgæves.

Æret være hans minde !



[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#5
Ja, P.E. Krogen - han var vel sin tids stand-up comedy-man #128515;

"Hellere dø stående, end leve på knæene"
"Hellere dø stående, end leve på knæene"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)