Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige: Må skyde 90 ulve
#1
Må skyde 90 ulve

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Det var ikke mange... Officielt var der vel rundt 400 individer før hvalpene kom i år. Andre gætter på at bestanden er på imellem 1.000-2.000 individer (dog inklusiv årets tilvækst). Så at afskyde 90 vil efter min vurdering ikke bremse bestandens voksende tildens. Det er dog bedre end ingenting!

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Der bliver ingen jagt på ulve, dette skal miljø talibanerne nok sætte en stopper for, står det til dem, skal alt jagt forbydes.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]
AT GÅ PÅ JAGT ER AT LEVE.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#4
Det er ikke så godt som det lyder.

Alle ulve der er trafik dræbt eller skudt i forbindelse med skydsjagt, regnes nemlig fra[xx(] Så det reelle antal ligger på ca. 30 styk. Og det hjælper som en skrædder i helvede.

Men jeg tror nu at der er større chance for, at der flyver lyserøde grise rundt om Riksdagen, end at de bliver jagt.

Schönauer

Bevar de jyske ulve.

Send dem til en konservator!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#5
Som jeg ser det er de lyserøde/røde grise at træffe INDE i riksdagen.[Sad!]
Svar
#6
Så længe miljø talibanerna og vänstrepartiet sidder med i riksdagen er alt håb ude for os der bor på landsbygden, deres filosofi er at alle skal leve i større byer, lidt hen af det Mao Zedong prøvede på kineserne, det er fra fødslen dømt til fiasko.
/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]
AT GÅ PÅ JAGT ER AT LEVE.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#7
Nu er der vel udsigt til snarligt valg Hinsidan, når nu Sverigesdemokraterne vil stemme nej - som tak for sidst - til alle nye regeringsforslag.......
Et nyt aspekt i ulveproblematikken ser jeg dd i det nye JEGER, hvor der i lederen gøres opmærksom på, at 30% af den finske ulvebestand er befængt med dværgbændelorm, og det er netop fra de finske(russiske)ulve, at ulvetilhængere håber på blodfornyelse til den i forvejen indavlede svenske ulvestamme, eg Junselevargen, der blev ofret 4 mill skr på at flyttet tilbage gentagne X fra Nordsverige. Den er forøvrigt ikke set siden februar.......
Svar
#8
Vil have EU til at stoppe jagten

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)