Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
No bullshit garanti, NO BULLSHIT !
#1
PÅ vegne af 375 Ras, som i dag har oplevet en lille episode, hvor han har udfordret den "no bullshit" garanti der loves ved køb af en Sonic dæmper.
Her er historien fra hestens egen mund, med billeder:

[Image: IMG_91874_zpsa69e7132.jpg]

Shit.

Det skulle jo komme, før eller senere. Jeg har 4 dæmpere, alle Sonic 35. En til 8 mm. Som jeg bruger på min 308W. En i 7 mm, som jeg bruger på min 280 R og på min 6,5 træls, og endelig har jeg en 6 mm. som jeg bruger på min 222 R.

I lørdags var jeg på skydebanen, og af vanvare fik jeg monteret en 6 mm på min 308 W.

Billederne taler deres tydelig sprog om hvad der er hændt. Det mærkelige af det er, at jeg først opdagede det da jeg kom hjem igen, og fik dæmperen skruet af. Skaden er naturligvis opstået ved 1 skud, men jeg registrerede intet unormalt.

Bullshit.

Dæmperen var nu delvis ødelagt, og jeg ringede til Nielsen Design for at spørge, om jeg kunne købe de nødvendige reservedele.

No bullshit garanti.
Nej, det kunne jeg ikke, jeg kunne bare troppe op og få den byttet, kvit og frit.

Det kalder jeg rigtig god service.

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.

[Image: IMG_91854_zpsf781f97c.jpg]

[Image: IMG_91904_zpsb6a22600.jpg]

[Image: IMG_91894_zps984a1abd.jpg]

[Image: IMG_91884_zpsd7d8869b.jpg]

Jeg synes det er enestående at Simrekokken erstatter en dæmper der er defekt på grund af brugerfejl.
Garantien er lige så "no bullshit" som Leupold's
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#2
Ja, det er squ god service[Smile]

Til 375 Ras det sker bare ikke det der. Jeg har selv 3 stk. af slagsen i forskellige cal. og frygter hver gang (næsten) at det skal ske for mig. Men når det kan ske for dig, sååeee.

Når men hvordan og hvorledes så er det det op til en selv at kontrollere hvergang, hver eneste gang før skud afgivelse.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#3
Har oplevet en veritabel "That's just to bad" fra Leupold, på en af deres dyrere modeller.
De var mildest talt ikke interesserede i at hjælpe mig her på Grl med et opstået problem med en af deres kikkerter - og nej, det var ikke en kina-kopi.
Aldrig mere.!

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#4
må erkende, at det også er overgået hr strøm
en 6,5'r igennem dæmperen til .223'n [:I]

men gevindet må være skåret rimeligt ret: det eneste jeg kunne se var at lakken var væk hele vejen rundt i det yderste modul.
dejligt at der ingen skade skete.

@Ras, også godt at du kom godt fra det [Smile]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
@ 375 Ras

Du skriver at du først opdager det da du kommer hjem . Skyder riflen "fine" grupper med så "stram" en pasning mellem dæmpermoduler og projektil ?

Mvh LWL
Svar
#6
375Ras og Strom
Problemet er at i efterhånden har vasket jeres fingre og arme så mange gange, at de er krympede, og i derfor ikke kan nå ud til en afstand hvor i kan læse den ellers tydelige indgravering, med den maksimale tilladte kaliber.

I kunne måske også investere den uhyrlige sum af 10 eller 20 kr. og købe et par "øjenkrykker"

[B)][B)][Wink]

Skrevet vha trådløs tastatur og en afstand til skærmen på ca 1,2 meter[:I]
PS hvem er det der har begyndt med at ændre watt stemplingen på alle lyspærer. Er det det moderne pjat med energibesparelse, som gør at de kun lyser 1/3 af hvad de gjorde i min ungdom[xx(]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#7
har lavet etiketter med 40 mm høje tal hvor kaliberen ikke kan overses [:p]
måske skulle jeg kontakte leverandøren af rørene for at blive underleverandør af etiketter [Big Grin]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#8
Drenge drenge, har I aldrig hørt om O´Tooles tilføjelse til Murphys lov ? O´toole sagde: " Murphys lov er alt for optimistisk !"

I konsekvens heraf har min Max 7 mm dæmper M18x1 gevind og jagtdæmperen i max 8 mm har M15x1. Så bliver de ikke byttet rundt.

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#9
Ups. Jeg stror at lägger farve ind i de indgraverede tal imorgen da mine huskeceller er tät ved udlöbsdato.[xx(]
Svar
#10
Så er der vel kun muligheden med forskellige gevind på rifler/dæmpere, der hjælper jægere med "for korte arme"

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#11
halløj Clax
det foreslog den rare mand med slikskålen også, men jeg syntes at det var enklere med 1x14 på de 14 piber [:I]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#12
Hvorfor egentlig skifte delene nu de er jo tilpasset til tight fit,#128518;

[Image: asgaard.gif]
Svar
#13
Vil bare nævne den fantastiske service man op lever fra Nilsen gunparts ville gerne ændre et par ting på mine dæmpere talte med dem på messen i aars og og få dage efter dumpede tingene ind med posten til en meget "fair pris"[Wink] [Big Grin][Big Grin]
Svar
#14
Ja jeg har også kun rosende ord om den service Hr.Nilsen lever var nede og få monteret en dæmper,Nilsen kikkede lidt på løbet og konstaterede den er skæv hvorefter den kom et par gange i presserende og vupti så var det lige, denne service var også med i den i forvejen fornuftige pris.
Svar
#15
Det er fandme kanon god service #128515;#128077;#128077;#128077;
Svar
#16
Det er god sevice!

Jeg forstår ikke at nogen vil betale næsten det dobbelte for en dæmper, Nielsen giver ordet garanti ny mening[Smile]

Stoffer
Svar
#17
RAS og Strom burde have ny signatur:

Rigtige autister kalibrerer selv deres lyddæmper ...

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#18
[Big Grin] man er vel handyman [Big Grin]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#19
En ny mening til udtrykket hul i hul...[Smile]
Svar
#20
Som et par kloge mænd engang har udtalt, så er definitionen af et hul jo "Ingenting med noget rundt om" - der er så bare nogle der prøver at fjerne det der er rundt om :-)

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)