Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Zlatans riffel sælges på auktion
#1
Zlatans riffel

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Altid noget at den er sat lavere i pris - den er jo brugt :-)

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#3
Lidt sjovt at de har brugt en finsk riffel. Kunne de ikke have brug en Carl Gustaf eller en VO Vapen, når nu det er svenske ikoner i filmen.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#4
En VO havde næppe passet til Volvos image om at være den almindelige svenskers bil. Men mon ikke det ville være sådan en Zlatan ville vælge

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#5
Det er vel muligt at spörge Zlatan hvad han skyder med i vikeligheden og ikke i reklamer, han har vel en Facebook side?.
Svar
#6
I hans bog er der et billede af en blaser men mon ikke han har flere som de fleste "normale" af os..

---
Living to enjoy life!
---
Living to enjoy life!
Svar
#7
Svigerfar har da en VO, og han er da en helt almindelig svensker med en Volvo i garagen.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)