Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Debatten der blev væk
#1
Netnatur.
Som nogle måske husker var vi nogle stykker der havde en lille disput vedrørende "kuglens fald" på "Netnatur". De seneste indlæg i denne debat er desværre forsvundet.
Ikke fordi jeg føler for at tage tråden op her. Mere fordi jeg undrer mig over at noget sådant kan ske. Er det normalt at "upassende" indlæg bliver fjernet på Netnatur? Eller er det mon en teknisk fejl.Jeg har spurgt på Netnatur, foreløbig uden held.Det ærger mig ihvertfald,da der var nogle udsagn i omtalte debat jeg kunne more mig meget over, også fordi at det så utroligt sjældent jeg har ret, når jeg så endelig har, forsvinder dokumentationen op i den blå luft, det er***da træls.
Jeg er forholdsvis ny i denne nymodens debatform og kender dårlig nok kulturen i denne verden. Men håber selvfølgelig at "debatten der blev væk" dukker op igen.
mvh

knerik
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by knerik

Jeg er forholdsvis ny i denne nymodens debatform og kender dårlig nok kulturen i denne verden. Men håber selvfølgelig at "debatten der blev væk" dukker op igen.

Hej Knerik,
Det skal du nok ikke gøre dig de store forhåbninger om. Her er et uddrag fra deres regelsæt:
Citat:quote:

Redaktionen vil ikke acceptere emner/indlæg, der indeholder:

- injurierende udtalelser.
- reklame for eller link til konkurrerende sider.

Emner/indlæg, der ikke respekterer disse retningslinier, vil kunne blive slettet eller redigeret uden forudgående varsling.

Spørgsmål omkring dette forum kan stiles til netnatur@netnatur.dk

God debatlyst

Mvh
Redaktionen

Jeg har desværre ikke lige fulgt den omtalte tråd og ved derfor ikke om nogle af de nævnte regler er overtrådt. Men jeg kan da oplyse at denne praksis langt fra er usædvanlig på disse typer af fora, og forøvrigt desværre også mange gange er nødvendige.

Her på sitet (VTF) varsles foreksempel med at forkert postede indlæg slettes uden varsel.

Hilsen
Anders T. [8D]
The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
Svar
#3
Jeps...Der varsles, men intet er hidtil forsvundet ud over et par annoncer og meddelser. Men ingen af medlemmernes indlæg er røget, og kommer heller ikke til det, så længe stien er ren.

Great Dane
Great Dane

Svar
#4
Der må da være noget andet der er forsvundet op i den blå luft for dig Knerik - du havde***da ikke ret!
Og nej det kan ikke være slettet p.g.a. af deres regler om konkurrerende sider idet citatet fra dette forum stadig står der - blot har man slettet http://www.riffeljagt.com.
Med venlig hilsen


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#5
Ja ja - jeg kan godt se at der mangler noget.
Du siger at det er støtteerklæringer til Knerik der mangler............................
Det er måske fordi der er nogle der har fortrudt og selv slettet deres indlæg [Big Grin]
Med venlig hilsen


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#6
Redaktionen på Netnatur tåler åbenbart ingen henvisninger til - eller omtale af - hverken Våbenteknisk Forum eller http://www.riffeljagt.com!

I den pågældende tråd mener jeg så afgjort, at min henvisning til et svar i en tilsvarende debat på vort forum var absolut saglig, men vi må vel tage det som en form for anerkendelse, at Netnatur føler deres status som debatforum truet af et mindre forum som vort.....

En ting er sikkert - sålænge debatten her fortsætter i den saglige tone den altid har kørt i, slettes eller redigeres der ingen indlæg - heller ikke hvis de indeholder henvisninger til andre sider. Som G.D. var inde på, har sletning/redigering i øvrigt aldrig været nødvendigt og tak for det!

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Apropos Go´natnatur

De har luret os over skulderen og oprettet et optisk forum...Herfra skal der lyde et stort BAAAAAAAAH

Great Dane
Great Dane

Svar
#8
Jeg har lige via privatbesked på Go´natnatur brokket mig da de slettede noget faktuelt, og som havde noget reelt med tråden at gøre. Det er kun slettet for at drille, og viser hvor lavstammet en redaktion der er på sitet

Great Dane
Great Dane

Svar
#9
De gider ikke svare, selv om jeg ved at de har læst den[Wink] Og så er vores gode navn http://www.riffeljagt.com blevet et fyord på Go´natnatur

Go´natnatur (den frie jagtdebat)

Great Dane
Great Dane

Svar
#10
Forklaringen fra Netnar-tur var en tynd kop te.Men hvem kan forklare begyndende paranoia?[?]
For at fuldende tryllenummeret, har man sandelig allerede fjernet egne indlæg, der angivelig skulle give en forklaringen på, hvorfor man har fjernet vore indlæg,-hokus pokus!
Det betyder desværre, at Netnatur ikke længere er så interessant og ret beset, var der vel andre indlæg der var mere grund til at fjerne.Men dem om det.
Men på sigt tror jeg til gengæld at den politik vil styrke Våbenteknisk Forum og så må man jo glæde sig over det[Big Grin].
mvh

knerik
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#11
Jeg ved ikke om det vil styrke vort forum på længere sigt, men hvor er det dog perfidt og barnligt, det nummer de har lavet - mon det er skolebørn der styrer Netnatur?
Med venlig hilsen


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)