Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvor gammel er M@X ???
#21
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Jeg sværger på at samtalen har fundet sted mellem undertegnede og JUH, og at jeg har gengivet den i korrekt ordlyd...Så godt som jeg nu kan, med selektiv hørelse/hukommelse



Som jeg läser G. D. s indläg, så er hans budskab, at han melder sig frivilligt som testobjekt til en realistisk undersögelse af wolframhagls egenskaber i menneskeligt muskelväv - jeg gemmer en enkelt "Molyshot" haglstörrelse 4. Mere om forsögets fremadskriden om ganske kort tid. Det er bestemt ikke for tidligt for forummets övrige brugere at starte overvelser omkring hvad I kan bruge fra boet...[}Smile]

Og M@x - det der lange hår må du se at få tilbage på hovedet
(jeg misunder de fleste former for behåring).
Et enkelt spörgsmål: Det äldste af de to billeder - er det et oliemaleri eller er farverne lagt på i nyere tid? [Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#22
Hawk du er skarp...........

Arbejdet er udført af "Technicolour" Erfaringerne herfra fik dem til at lægge farve på "Borte med Blæsten" altså filmen - ikke dit hår [Big Grin]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#23
Tänkte det nok....

Ak ja - der er ikke mere hår at farve og blästen var kun nådesstödet - den egentlige synder var en unaturligt höj produktion af testoteron i mine testikler. Efter hårtabet er de väsentligste symptomer nu (citat fra min journal): "en i foruroligende grad afvigende personlighed med stärkt psykopatiske träk, der bl.a. giver sig udtryk i patientens inderlige trang til at udföre smertelige medicinske eksperimenter på mindreårige nordsjällandske maskinarbejdere med hundenavne og ynkelig skägväkst"

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#24
Så er resultatet af prøverne kommet tilbage fra Dr. Dravis Research labs i Mojave -ørkenen

Resultatet af Kulstof 14 prøven er negativ,[Big Grin] der er simpelthen ikke nok organisk materiale i prøven til at afgøre alderen på M@X[^]

Meeenn der er ANDRE METODER![}Smile] Thermoluminicens!! (Check eventuelt Risø's hjemmesider!

Resultatet af disse målinger viser følgende:

M@X er yngre end 200 millioner år med 99.9999% sikkerhed
M@X er ældre end 1 År med næsten samme sikkerhed (99.9998%)

med 98.8% sikkerhed kan det fastslås at M@x er mellem 36 og 46 År gammel.
Point-målinger indikerer en alder på 41 År
Der er dog en vis usikkerhed forbundet med disse målinger på grund af genskin fra hår med manglende pigment[Wink]

Slut fra "Dr. Dravis Research Labs"

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#25
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Shoot low, they might be crawling !!!!

Når nu der prales med gamle præmier så skidt da..................
DJ 2005
DLS 2005
NSK 2005
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#26
Citat:quote:

med 98.8% sikkerhed kan det fastslås at M@x er mellem 36 og 46 År gammel.
Point-målinger indikerer en alder på 41 År
Der er dog en vis usikkerhed forbundet med disse målinger på grund af genskin fra hår med manglende pigment



Citat:quote:

fra 1961, men jeg ved at jeg er yngre end M@X


Så point-målingen holder ikke

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#27
Til manden med fuglenavnet...

Som dit navn lægger op til er du jo påfaldende tæt på de fjerede væsener, i hvert fald har du jo kun en dunvækst i fjæset - og kan nøjes med et hviskelæder istedet for en skraber. Og hvis man nærkigger dine øjne vil man opdage at du kigger til siderne istedet for fremad....Så gok gok Høgepip...

[Wink]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

alcohol tobacco & firearms - should be a convenience store, not a government agency
Great Dane

Svar
#28
Nyt nyt angående alderen på M@X [Big Grin] Han er mindst 50 år

Efter en telefonsamtale med ham i eftermiddags, kom han med en afsløring af de sjældne - tjah og så fremkom han da også med en trussel [Sad]

M@X sagde at han havde købt ny jagtradio, da hans gamle (2 år gammel) havde et for lille display, så han skulle bære briller for at bruge den...Jeg gider ikke rende og ligne en [:o)] Sagde han.

Spørgsmålet er vel så om ikke han allerede gør det ?

[8D]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

alcohol tobacco & firearms - should be a convenience store, not a government agency
Great Dane

Svar
#29
Sladrehank - jeg skal komme efter dig [B)][}Smile][xx(][:o)][Wink]

Det er kun for at have en reserve når der ikke er mere strøm på den ene [^]

Vi jager jo helt derude hvor der ingen forbindelse er til Barsebäk

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#30
Alder betyder ingen ting! og dog - hvis man var en ost!

Jeg ser kun mit ansigt - når jeg barberer mig og GUD være lovet for det!

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#31
Citat:quote:

Han er mindst 50 år



Det tror jeg ikke, da han var på besøg heroppe var han ikke på toilet en eneste gang selv om han drak flere krus kaffe,nu har jeg ikke den store erfaring med gamle mennesker,men er der ikke noget med at de har lille blære og andre dårligdomme [xx(]

Citat:quote:

med 98.8% sikkerhed kan det fastslås at M@x er mellem 36 og 46 År gammel.



Njae, jeg tror på de 1.2%,men under 50, så han er ikke gammel, kun ældre[B)]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#32
Jeg har idag forsøgt at skære hans ene arm af, for at tælle årringe.

Desværre lykkedes det ikke. M@X syntes ikke at ideen var brugbar[V]

Så der må andre metoder til. Måske kunne vi skyde ham, og så læse på gravstenen bagefter - det virker![8D]

Olifanten

Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#33
Kan vi lige få et billede af tandsættet....mælketanden mangler garanteret[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

MVH
Mugge
[Image: leopard.jpg]
MVH
Mugge

Svar
#34
Citat:quote:

Kan vi lige få et billede af tandsættet....mælketanden mangler garanteret

MVH
Mugge



[Image: sut-lille_2449_th.jpg]

han påstår at være født det år hvor et meget kendt våben gennemgik følgende modifikation:

x was modified again, this time more extensively, and was consequently adopted (after trials) as the xx The key changes were the introduction of the stamped receiver instead of the milled one, and improved trigger/hammer unit, that introduced a hammer release delay device (often incorrectly referred as a rate reducer). Other changes were the redesigned, slightly raised buttstock and the pistol grip, and the addition of the removable muzzle flip compensator. This spoon-like compensator is screwed onto the muzzle and used the muzzle blast to reduce muzzle climb during the burst fire. The compensator could be replaced by the screw-on "PBS-1 noiseless firing device", generally known as a silencer. This silencer required a special, sub-sonic ammunition with heavier bullets to be used. Another change from x to xx was a slightly improved rear sight, with settings from 100 to 1000 (instead of the 800 on x) meters. Both 800 and 1000 meters, however, are way too optimistic for any practical use, since the effective fire is limited roughly to 300-400 meters, if not less.

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)