Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Asgaard Jagtfeltskydning - Ulfborg d. 1/3-2015
#41
164 var maks.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#42
Jeg har svært ved at forstå hvorfor en skydningen skal være SÅ svær.

Nr. 1-2-3 har kun ramt ca. 50 % - det er LANGT under nogen anden feltskydning i Danmark.

Hvis nu skydningen havde haft en sværhedsgrad, så disse skytter i stedet havde haft f.eks 90% træf, må vi formode at de skytter der ligger i bunden også havde haft tilsvarende højere træfprocent.

Jeg tror de fleste hellere vil have en forholdsvis succesfuld skydning - det er vel ikke forkert at sige - at der en del der ikke har .........ret mange træf.

Jeg mener - så længe der ikke er en eller flere der skyder maksimum, er det vel stadig den bedste skytte på dagen, der vinder ???

Rækkefølgen, vinderne - må vel formodes stadig at være de samme, uanset sværhedsgrad.

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#43
der må jeg give cp ret den skydning var for svær
Svar
#44
Ja den var da svær, men også anderledes. Synes nu at det var meget sjovt med de minus point. Det var nytænkende, og sjovt.
Havde vi nu alle startet med bipod og sandsæk på plads 1, så tror jeg ikke at der var kommet så meget hylen over den plads [Big Grin]
Glæder mig allerede til at se hvad der er på pladser næste år.

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#45
Ja standplads 1 rider mig også som en mare... mest fordi jeg skød 4 vitale point ind i naboens skive.
Formidlende omstændighed var dog at han ikke fik pointene, da man tydeligt kunne se forskel på
vores kaliber[Big Grin] Så stort tak til banekommandør BC[Wink]

Vh. JBC

Den der kravler over gærdet hvor det er lavest - er meget klog!
Vh. JBC

Den der kravler over gærdet hvor det er lavest - er meget klog!

Svar
#46
Ja, Jeg mener jo stadig helt klart at jeg skulle have haft de 4 point. Jeg trængte i hvert fald til dem..[8D][8D]

Hilsen
Michael
Med venlig hilsen

Michael
Svar
#47
CP; Vi er ved at have forstået at du mener skydningen var for svær. Som du kan læse i mit indlæg længere oppe så er vi opmærksomme på det, og at det ikke var meningen at den skulle have været så svær. Når det så er sagt så er der i min verden ikke nogen som siger at de bedste skytter absolut behøver at være tæt på at skyde fuldt hus. En skydning i Asgaard regi vil/skal ALTID være sværere end en alm. feltskydning. Det var den også sidste år.
På trods af at skydningen i år var meget svær, så er der faktisk rigtigt mange som roser den og synes det var en sjov og god dag. Flere har endda spurgt om de allerede nu kunne reservere pladser til næste år.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#48
Jeg takker for en god skydedag! Smid en etbenet stydestok på bane et, og så var det helt perfekt. Skal helt sikkert med næste år også Smile
Svar
#49
Ja det var en udfordring skydning, men den var vel ens for alle ?
Jeg syntes rigtigt godt om idèn med minus point, for "anskydninger" og fejlskud.
I skal også ha`ros for at der igen i år var nye skiver til alle skytter.
Kan vi allerede nu skrive jagtfeldt ulfborg under D. 6-3 2016 i kalenderen ?
Tak for en god dag i muntert lag.

Mojn LWL
Svar
#50
Ja, satser på det holder med 6/3-2016. Får dog først endelig bekræftelse fra skydebanen i oktober, så tilmelding bliver først derefter.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#51
HAHA CP du erkender du ikke har vedens bedste sind. Det vil jeg øjeblikkeligt erklære mig enig i [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Jeg melder mig til koret og erkender mig også enig i at skydningen var endog særdeles vanskelig, og der med fordel kan justeres på detaljerne, sådan er det med alle skydninger. der er altid noget, der kan fortjene at blive rettet til..

Du ved jeg syntes du er en flink fyr og jeg nyder generelt dit glimrende selskab, men dit hylen i forbindelse med denne skydning er faktisk lidt pinlig. Du er mere end en middelmådig skytte og du burde kunne være med, men med det, der tangerer u-sportslig optræden melder du dig ud.. Det er kritisabelt og det mener jeg du burde tage op til overvejelse.
Du burde stole mere på arrangørerne end til blot at melde dig ud af skydningen allerede efter første bane, blot fordi den var vanskelig. I det mindste burde din udvandring være foregået i stilhed og så kunne du have meldt tilbage til formanden/bestyrelsen efter arrangementes ophør. Husk på dårlig reklame rammer tilbage på dem, der har lagt uhyggeligt mange timer i at stå for arrangementet.. Desværre rygtedes din udvandring hurtigt og jeg overhørte flere kommentarer såsom "Selv de etablerede VTF-medlemmer syntes skydningen var for svær, ja der var endda en af dem, der udvandrede i vrede" Sådan lød det på banen.
Jeg er klar over historierne om din udvandring formentligt er blevet overdrevet jo flere gange den er blevet fortalt, men der går sjælden røg uden bål..
Jeg vil gerne igen pointere du i mine øjne er et herligt menneske og jeg håber ikke jeg med min kommentar her kommer i bad standing, men jeg mener faktisk du har opført dig fjollet og det fortjener altså at blive sagt..
Jeg vil håbe jeg til næste år kan nyde dit glimrende selskab til Asgaard jagtfeltskydning. Så vil jeg bede Mccuolle sætte dig på mit hold. Så er du nemlig sikker på ikke at tabe [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Venlig hilsen
Dan "KLOKKER" Korgaard

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#52
Jeg takker for en god skydedag! Smid en etbenet stydestok på bane et, og så var det helt perfekt. Skal helt sikkert med næste år også Smile
Svar
#53
Godt skrevet, Klokker [^]

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#54
Så er der vist delt de meninger ud, der skal deles ud i offentligt forum.

Det er min bedste overbevisning, at vi skal udvikle og evaluere på vores arrangement, men det foregår i en tråd jeg starter i medlemsforum.

Mvh Søren

Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#55
Dette var min første feltskydning. Der er plads til masser af forbedring fra min side. Både med overblik, mindre fumlen med våben, og generelt bedre skydning.
Men jeg nød dagen helt vildt, og syntes det var nogle mega fede poster. Jeg kan slet ikke se hvor alt det brok over at det har været for svært kommer fra. Hvis folk er vant til at skyde fuldt hus, og får en overdrevet nedtur på over ikke at kunne leve op til dette, så kan jeg godt se at det er en helt gal skydning for dem. Men jeg syntes netop at det, at det åbenbart er lidt sværere end normalt, giver en fed ekstra dimension på skydningen.

Jeg håber ikke arrangørene tager alt for meget input ind, og jeg håber på at jeg næste år dukker op til en skydning der minder om den i år i forhold til sværhedsgrad og opfindsomhed Wink
Browning X-Bolt 30.06 - Sonic45 - Meopta 3-12x56 :: Browning B525 Sporter
Svar
#56
Ja i kan også godt regne med at vi kommer et helt hold igen næste år.tak for et godt arrangement der var tydeligvis lagt et kæmpe stykke arbejde i.og rigtig fine sponsor præmier
Hilsen trier
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)