Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leica ER 3.5-14x42
#1
Er der nogen der kender noget til denne kikkert? Der står ikke noget om den på Leicas hjemmeside, men kan se at den sælges hos eurooptic.. Tænker den ville være fin til min lille nye S&L Legacy[Big Grin] Er ikke interesseret i et kæmpe kakkelovnsrør, men vil stadig gerne have en kikkert med lidt forstørrelse i.
Svar
#2
Har en 3-12x50 m. lys. Den virker god og velbygget. Den klikker præcist 1 cm på 100 meter og er klikfast. Den holder indskydningen godt, selvom man giver riflen nogle gevaldige bump[:I] Super skarp og jeg vil mene at den slår en S&B Klassik 3-12x50. God coatning på linserne, der gør at selvom der er en del vand på linsen kan man stadig se klart og tydeligt.
Svar
#3
Poulsen,

Den er rigtig god til Danske forhold og prisen, men en drivjagts kikkert bliver den aldrig. Det er Leica kvalitet, men lavet/samlet i Portugal og sælges for under 9,000 mange steder.

Hvorvidt der er kvalitet forskel på portugiserne og de tysk lavede kan jeg ikke vurdere på indeværende tidpunkt - men jeg er glad for min portugiser.

mvh Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)