Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
n a og halvautomatens hakketråd
#1
Denne tråd er udelukkende oprettet til halvautomaten og n a !

Hver gang i får lyst til at hakke på hinanden skal i bare skrive i denne tråd fremover[Smile]
Hakkerierne er meget underholdende, men de er også med til at mere "seriøse" tråde bliver meget lange.
Og det vil være fint at samle underholdningen et sted, så HER er tråden hvor i kan slå jer løs !!!!

God fornøjelse [Big Grin][8D][Big Grin]
Svar
#2
Godt initiativ. .!!![Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Godt initiativ. .!!![Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik


Ulrik hvorfor skriver du i denne tråd, jeg læser det som at der kun skal skrives indlæg af halalautomaten og NA[Wink][Wink]
Men helt ærligt tror jeg da tråden bliver begrænset i længde. Da selv en Halalautomat på et tidspunkt løber tør for kommentarer om et produkt han aldrig har prøvet, og vel næppe har nogen teknisk begreb om eller forståelse for[B)][B)][8D]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#4
Undskyld jeg blander mig i en tråd, der burde være låst til 2 brugere.

Men hvornår er indsigt eller mangel herpå blevet afgørende for om man kan deltage i en tråd ?

Jeg sætter personligt pris de 2 herrers evne til hele tiden at trække min salgstråd til toppen. Tak for indsatsen.

Mvh Søren

Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by BC

Undskyld jeg blander mig i en tråd, der burde være låst til 2 brugere.

Men hvornår er indsigt eller mangel herpå blevet afgørende for om man kan deltage i en tråd ?

Jeg sætter personligt pris de 2 herrers evne til hele tiden at trække min salgstråd til toppen. Tak for indsatsen.

Mvh Søren

Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev



Hov Hov - jeg føler mig kraftigt forbi-gået[Sad][Sad][Big Grin]

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)