Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aldi laser afstandsmåler?
#1
Nogen herinde som har købt og testet den 400m LRF som Aldi solgte i november 2014? Jeg kan stadig få en, men kan intet finde på den, og det er jo aldrig betryggende.
Jeg skal bruge den mellem 5m og 150m. Jeg forventer ikke mirakler til prisen, men den skal trods alt være præcis.[Big Grin]
Svar
#2
Hvad koster den?

Hvis den siger LRF400, så forventer jeg, at den virker på alt, ud til ca. 200 meter.
Forvent precision på ca. 1%

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#3
Jeg købte den i dag. Fik den for 500,-
Har kun målt et enkelt sted hvor jeg kendte den nøjagtige afstand. Den var 100% nøjagtig på de målinger. Må prøve længere afstande hurtigst muligt.
Svar
#4
Er der et fabrikat på den?

Aldi har haft Maginon 600 på bud, i det tyske.
Jeg kan se at der er en Maginon 400 Golf.

Specs på Maginon 400 Golf er at den kan genkende golfflag, på ud til 250 meter, med en speciel PPP (Pinfinder) funktion.
Så den måler nok alt, ud til ca. 250-300 meter.

Knæk og bræk med den.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)