Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Charlie Hebdo i Danmark
#41
Hvad man kan forvente sig fra en by med en borgmester som elsker opmærksomhed om sig selv mere en byen ve og vel....min fødeby var vidunderlig da jeg var barn, og er det vel til stor del endnu bortset fra alle politiske fejltagelser bla. i den indre by.[xx(]
Svar
#42
Gode indlag...
Lad os nu se hvor mange der griner af "tossen" her om 10-20, hvis alt fortsatter som nu. Maske forstaelsen fremmes for " den hvide hatte" holdning, nar selvmordsveste, daglige nedskydninger af mediepersoner, terrorangreb pa politikere, medborgere, samt sprangninger af offentlige bygninger bliver daglig kost ikke.

Underligt hvor tavse folk bliver i debatter, nar deres selvskabte fantasiverden braser sammen, men det har jeg vendet mig til, ikke forste gang i mit liv.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#43
Denne tråd bevæger sig tæt på kanten af hvad vi tillader, moderatorkorpset har vendt sagen og gør opmærksom på regel nr. 3

"Den enkelte bruger bærer selv det fulde ansvar for indholdet i sine indlæg."

Brugerne bør være opmærksomme på at alle kan læse med, dette gælder også repræsentanter for diverse medier, flere af disse er ikke kritiske mht. at undersøge til bunds og det kan derfor i værste fald ende i kedelige skriverier hvor vi kan hænges ud som eksv. skydeglade racister og lign.

Hvis tråden kommer ret meget længere ud er det moderatorkorpsets holdning at har man mod til at ytre sig racistisk eller hadefuldt har man osse mod til at underskrive med navn.

På vegne af moderatorkorpset

Kima/moderator

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#44
Jeg forbeholder mig min ret til, ifølge loven om ytringsfrihed i DK, at udtale mig om, latterliggøre og "udstille" religion og religiøsitet..

Hvis man gerne vil tro på profeter, arbejdsløse tømrersvende født i år 0, eller L. Ron Hubbard ... så værså god ... fred være med det...

Men at forfølge, chikanere, skade, eller ligefrem dræbe, fordi man ikke evner anden rationel respons i sit religiøse idioti, DET vil jeg bekæmpe med alle de midler der står til min rådighed...

Der er MASSER af eksempler på at Ateister (altså personer der nægter at tro på guder og religion) bliver diskrimineret, bl.a. til offentlige jobs i USA.

Så mange af dem der råber op omkring muslimer, islam og jøder, er mindst lige så "radikaliserede" selv...

"In god we trust" --- vorherre til hest ...[xx(]

Æw.. jeg mangler et godt billed-link til en karrikatur tegning af ham tømrersvenden...

Moderer gerne løs ... [8D]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#45
@dravis, hvis du læser den sidste linie i moderatorindlægget er der ikke noget der hindrer dig i at bruge din ytringsfrihed.

Slut

Kima/moderator

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#46
Gode indlag fra Dravis, samt Kima's pamindelse om spillereglerne.

Hvad jeg aldrig har kunnet forsta...eller rettere acceptere, er hvis personer er "gode" og forstaende overfor alt. Dette uanset om det skader dem selv eller landet de bor i. utroligt det automatisk er populart at vare overhuman og lidt venstreorienteret, modsat den hojreorienterede med bestemte meninger og faste holdninger. Han er bare et rigt svin i jakkesat, som bor i stor villa og tager penge fra alle ikke. Hvorimod den venstreorienterede vil det bedste for alle, med vattede meninger og skiftende holdninger, uanset om det skader personen selv eller dagligdagen for andre.

Hvis man i dagens politiske klima, udtaler sig utvetydigt om holdninger vedr. religion eller muslimer, er man automatisk en halvracistisk tosse. Ingen tanker narmere over det sagte, og kan ikke satte sig ud over eget ego eller selvinteresser, og konkluderer ojeblikkeligt, at det er det sadvanlige hojreorienterede og halvracistiske pis og papir.

Dravis omtale det at vare ateist her i USA. Noget jeg har market pa min egen krop pa diverse arbejdspladser og situationer. Ofte ved jagtture, skydekonkurrencer, under middage og pa arbejdspladser, bliver der bedt en bon til gud. Jeg gor ingen indsigelse eller fortaller de ovrige, at jeg ikke er troende, men folger blot trop ud af respekt for mine venner og omgivelser. Sadan lidt for husfredens skyld kan man vel sige. Tag dog ikke fejl! Hvis jeg begyndte og beklage mig over dette, har disse personer pa samme vis, uanset om det er venner og bekendte, ogsa en meget kort lunte og intolerance overfor en "Jess", der ikke folger trop, skulle dette vare tilfaldet.

Vi ateister bliver gjort til djavlens hojre hand, uanset hvor perfekte vi opforer os, igen fordi dybt kristne automatisk ser sig selv som bedre mennesker. Lidt sigesom venstre/hojreorienteret situationen.

Jeg giver endda tilskud til vores lokale kirke, forsvarets veteraner, rode kors, NRA, diabetes ramte osv. uanset om jeg nodvendivist er enig i alt de star for. Hvorfor ? Fordi jeg ser pa det storre billede, og satter mig ud over eget ego og selvinteresser. Mange af mine venner, giver ikke engang tilskud til noget som helst, selvom de er venstreorienterede efter amerikanske forhold. Hvilke betyder de stadigvak paberaber sig retten til at eje skydevaben osv, men gor ikke en dojt for sagen selv.

Nu er vi sa nogle stykker her som kommer med foreslag pa losningen af muslim/terror situationen i DK. Straks kommer eksperterne pa banen med "racist, KKK, tosser" osv. uden at bidrage med en skid selv, som selvfolgeligt ogsa er det nemmeste...og mest populare i dagens Danmark ikke.
Jeg har tjent mit gamle fadreland og betalt sure skattepenge, til regeringer og deres goremal, jeg ikke troede pa eller var enig i. Noget som er en del af demokratiets pris. Har aldrig kunne forsta, hvorfor man ikke styre et land som sit eget firma eller husholdning. Forstaet pa den made, at hvis noget ikke gavner, eller er til direkte skade for samme, hvorfor sa ikke stoppe dette ? Giver nasten for meget mening ikke! Sa den lader vi hvile for nu.

Jag var patriot i Danmark og er patriot her. Har aldrig kendt til anden levestil eller vardier. Lidt ligesom "love it or leave it". Som jeg gjorde til sidst i DK, da albuerummet blev for lille, og mulighederne for sma, med de interesser samt levestil jeg har i dag. Ansvar uden frihed, falder bare ikke i god jord med mig.

Jeg star fast ved mine meninger som Dravis, og forsoger at respektere andres, selvom det sjaldent lykkes. De har den luxus, at ikke vide hvad jeg ved og har set ude i verden osv. Noget man direkte kan lase i deres posteringer, hvor selvfeden overtager og evnen til at se langere end sin egen nase udebliver.

Har man ikke ingen selvrespekt er alt tabt !

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#47
Citat:quote:

Originally posted by FKF

Citat:quote:

Originally posted by Kenneth

Jess, hvor skulle den nys afdøde terrorist hjemsendes til ? Han er født og opvokset i Danmark.

Men en god idé hvis DK kopierer USA's metoder, som jo har jo løst alle problemer med indianere, afrikanere m.fl på en fantastisk måde, og har ikke ret mange fjender. Antallet af dræbte i USA pga. terrorisme er jo heller ikke nær så stort som i Danmark, så vores metoder er helt klart elendige.

Hilsen Kenneth

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den



Han skal da helt klart hjemsendes til Palæstina. Der stammer han fra. Han har gået 3 år i skole i Jordan. Måske fordi den var bedre.
Amerikaniserede danskere fra Solvang bør også sendes hjem til Danmark, hvis de bryder Amerikansk lov. Også 3.4. og 5. generation. De er jo netop så stolte af deres danske rødder. Der er ingen forskel på dem og på fler-generations indvandrere fra mellemøsten. HJEM, hvis de ikke opfører sig ordentligt.

mvh. KKK

Ku Klux Klean - holder din neger fin



Og hvor skal indfødte Danskere så sendes hen hvis de bryder loven(fx racismeparagraffen), som vi vist er tæt på i denne tråd ?

At du bruger ordet HJEMsendes om folk der skal sendes til et land de måske aldrig har været i siger en del [:o)]

Hilsen
Kenneth Jensen

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#48
@Kenneth Jensen.

Jeg nægter at tro at du er så overfladisk at du skriver til mig uden at læse hvad jeg skrev.
Ligesom jeg nægter at tro at du overhovedet ikke har fulgt med i medierne.
Her har der været skrevet adskillige gange at Omar Abdel Hamid El-Hussein har boet først i Palæstina og senere 3 år i Jordan sammen med sin mor.

Og hvis du ellers gad læse at jeg heller ikke gør forskel på udvandrede Danskere der ikke overholder loven i det land deres bedsteforældre er udvandret til.
Faktisk vil jeg klassificere dine holdninger som landsskadelige.

Det kan ikke passe at du synes det er i orden at skyde jøder, tegnere og uskyldige mennesker.
Det kan ikke passe at du synes det er i orden at Danmark skal være en skraldespand for muslimer med dårlig opførsel og som aldrig har bidraget til samfundet.
Omar Abdel Hamid El-Hussein har kun skadet Danmark fra dag 1, med kriminalitet. Han har intet gjort for fællesskabet og han har kun været en udgift for samfundet.
Jeg håber at du finder at dine skattepenge er givet godt ud til de udgifter der er forbundet med hans ophold. Så må min bedstemor undvære at komme i bad og vi må finde os i store huller i vejen ect. ect.
Få dog øjnene op for de problemer Danmark står over for. Desværre har du stemmeret (går jeg ud fra), men heldigvis kan min stemmes indflydelse ophæve din [Wink]

God weekend. Nu skal jeg i seng - har været på natarbejde hele ugen [:0][V]

PS: bemærk at jeg ikke mener at ALLE muslimer skal rejse hjem. Bare de kriminelle - det giver så også ret meget plads [Wink]

--
FKF

ANNA
Svar
#49
Citat:quote:

Originally posted by FKF

@Kenneth Jensen.

Jeg nægter at tro at du er så overfladisk at du skriver til mig uden at læse hvad jeg skrev.
Ligesom jeg nægter at tro at du overhovedet ikke har fulgt med i medierne.
Her har der været skrevet adskillige gange at Omar Abdel Hamid El-Hussein har boet først i Palæstina og senere 3 år i Jordan sammen med sin mor.

Og hvis du ellers gad læse at jeg heller ikke gør forskel på udvandrede Danskere der ikke overholder loven i det land deres bedsteforældre er udvandret til.
Faktisk vil jeg klassificere dine holdninger som landsskadelige.

Det kan ikke passe at du synes det er i orden at skyde jøder, tegnere og uskyldige mennesker.
Det kan ikke passe at du synes det er i orden at Danmark skal være en skraldespand for muslimer med dårlig opførsel og som aldrig har bidraget til samfundet.
Omar Abdel Hamid El-Hussein har kun skadet Danmark fra dag 1, med kriminalitet. Han har intet gjort for fællesskabet og han har kun været en udgift for samfundet.
Jeg håber at du finder at dine skattepenge er givet godt ud til de udgifter der er forbundet med hans ophold. Så må min bedstemor undvære at komme i bad og vi må finde os i store huller i vejen ect. ect.
Få dog øjnene op for de problemer Danmark står over for. Desværre har du stemmeret (går jeg ud fra), men heldigvis kan min stemmes indflydelse ophæve din [Wink]

God weekend. Nu skal jeg i seng - har været på natarbejde hele ugen [:0][V]

PS: bemærk at jeg ikke mener at ALLE muslimer skal rejse hjem. Bare de kriminelle - det giver så også ret meget plads [Wink]

--
FKF

ANNA



Beklager, dine åbenlyse provokationer virker ikke, udover at jeg vil bemærke at jeg mener at racisme og fremmedhad er mere landsskadeligt end humanisme, men dér bliver vi nok aldrig enige.

At du ikke kan se noget problem i at sende folk der er på 5. generation i et land "hjem", viser mig(udover din retorik) at vores verdener er for langt fra hinanden til at jeg vil fortsætte diskussionen med dig. Du kører bare videre som du har lyst til(eller så længe moderatorerne synes det er ok), men jeg vil så undlade at læse dine indlæg fremover.

Hilsen Kenneth

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#50
@FKF..

Det der med at deportere de kriminelle, det blev brugt meget før i tiden (1800-tallet [Wink])

Kigger man statistikkerne igennem og regner lidt så er det faktisk ikke en hel masse "muslimer" du slipper af med ved at "Deportere" de kriminelle (Jeg går ud fra at du stadig mener vi skal bevare et rets-samfund her i DK, så disse ting skal gå rettens vej, og der skal foreligge en dom for noget mere end "små-forbrydelser")

Hvor mener du så grænsen skal gå, for at man kan Deportere en person der har dansk indfødsret?

Skal vi til at rette i grundloven, for at "slippe af med" kriminelle individer der er "utilpassede" og "måske farlige" for samfundet...

Tror du landene omkring Israel overhovedet vil have en kriminel "Dansker" "tilbage" ??

Underlig verden nogle danskere lever i? Det må være en slags "parallelt univers" hvor "virkeligheden" er meget anderledes end det Danmark jeg lever i ... [:0]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#51
De kan vel så i det mindste "deporteres" til en mindre ø i udkants Danmark, dem er der jo en del af, Sprogø kan jo desværre ikke længe bruge da den jo er blevet landfast.
Svar
#52
og jeg kan endnu engang konstatere at Kenneth undgår at svare på direkte spørgsmål. Sikkert fordi han synes det er for ubehageligt at have en ærlig holdning til.
Og jeg skriver "han" fordi han ikke længere læser mine indlæg.

Mine første antagelser om at "han" lukker øjnene for Danmarks problemer har vist sig at holde stik - igen.

@Dravis
Om landene omkring Israel vil have deres egne kriminelle tilbage skal de da ikke selv tage beslutningen om. Man kunne jo til at starte med, kigge på den kriminelles navn. Hvis han i 5.te generation stadig hedder Omar, Muhammed og lignende, så har han bevist at han aldrig nogensinde ønsker at blive dansker.

1000vis af de danskere der udvandrede til Amerika, tog helt frivilligt Amerikansk klingende navne, alene for at vise deres vilje til at lade sig integrere. Enkelte gjorde det fordi deres navne var for svære at udtale. Og jeg ved godt at der stadig er mange Hansen, Jensen og Andersen i USA

--
FKF

ANNA
Svar
#53
Et nyt indlæg i debatten.

http://ekstrabladet.dk/nationen/cherif-s...en/5450777

Schönauer

Bevar de jyske ulve.

Send dem til en konservator!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#54
Ja det ender sku nok med et brag af en eller anden slags, sørgeligt men sandt.[xx(]
Der er ikke en af de 179 personer i folketinget der kan få fingeren ud[V]og få sat gang i nogle ting der stopper denne glidebane af mennesker der ikke gider de Danske værdier, jeg er ligeglad med deres oprindelse, ret ind ellers ryger i sku ud, vi skal nok finde en løsning på hvorhen i skal sendes.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#55
I min mening siger han det rigtige, HVAD SKAL DER TIL??
Jeg tager mine egne forbehold for fremtiden, jeg forbereder mig.
Svar
#56
Fornuftig mand udtaler:

http://ekstrabladet.dk/nationen/article4671124.ece

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#57
Hvad mange ikke forstar...eller valger ikke at forsta (Fornagtelse har ingen overlevelsesvardi), er at Danmark er ikke i krig med ISIS og andre radikale muslimer, men disse er i krig med Danmark !

Indenfor kort tid vil ISIS kontrollerer det meste af mellemosten. Det kraver ikke stor fantasi at forstille sig, at de vil sprede deres onde gerninger over hele den forhadte vest, heribland Europa. Og vi ser jo ikke ligefrem de "fredelige" muslimer i de lande, som har givet dem et bedre liv, demonstrere eller sige dem imod. Visse religioner vender ondt til godt da det er en folelsesladet tilstand og ignorance som overtager.

Folk er tratte af det hele. Mange opgiver debatter som denne. Ikke fordi de ikke kan se hele lortet komme ind ad bagdoren snart, men fordi alt har varet fuldstandigt fordrejet i Danmark mht. hele flygtningedabatten, og forkert har varet forkert i sa lang tid, er det er gaet hen og blevet rigtigt samt en del af dagligdagen.

En stor skam der ikke er ret mange Dravis'er her, som konstant lober panden mod en mur af uvidenhed og ligegyldigheder. De fleste tager det blot som underholdning. Spreder lidt ego og pladderhumaniske holdninger, og stopper sa nar de som altid indser der ikke har ret. Ok, det er en social webside og ikke folketinget...vi forstar.

Muslimer elsker vi er demokratiske. De bruger lige nojagtigt dette demokrati mod os selv. Udover stort set halvdelen af befolkningen, altid kun tror pa det bedste i alt og alle, er de ogsa til direkte fare for det demokrati de er opvokset i. De har desvarre stemmeret, og derfor har Danmark den regering som i ser og lever under. Vi ser gang pa gang, hvor meget regeringen er fuldstandigt ude af trit med virkeligheden. Trods alt en virkelighed der udgorer nu'et og fremtiden. Noget den anden halvdel forsoger at fa det bedste ud af. Selvom alle med hjerne kan se hvor det forer hen.

Hvis flygtninge er rigtige flygtninger, er de ogsa villige til ofre noget af deres levestil, for at fa det bedre i deres nye land samt blive til en integreret del af det. Nar selv 2-3 og 4 generation af muslimer, stadigvak foretrakker og hade Danmark, istedet for at blive en del af dets vardier, fortaller det vel alle hvordan deres opforsel stadigvak er styrret af gamle kulturelle familetraditioner, samt gennemsyret af islam. Nar islam kan have sa meget indflydelse pa en person, som er fodt og opvokset i Danmark, og tager pa dansk sponsoreret "sla ihjel ferie", fortaller det alt hvad jeg behover at vide.

Ok alt dette ved i allerede. Mit forslag er at andre grundloven, saledes at dansk demokrati kan overleve i denne nye verden, mod krafter der vil afslutte, det du og jeg tror pa og bidrager til.
Islam star for over 90% af verdens terror. Derfor bor Danmark ulovliggore islam. Ingen moske'er. Ingen muslimsk pakladning. Dog kan islam tillades indefor hjemmets 4 vagge. INTET andet !
Hvis flygtninge ikke kan forsoge dem selv eller tale brugbart dansk, indenfor 3 ar, er det udvisning. Selvfolgeligt er al form for kriminalitet ogsa med udvisning til folge....udover almindelige drukforbrydelser som korsel og gadeuorden. Kan man ikke folge disse regler, er man ikke rigtig taknemmelig flygtning, men blot til last for samfundet og dets interesser....sa simpelt er det.

Hvis konsekvenser udebliver, kan hele Europa godt glemme habet om en europaisk fremtid, med de livsglader og goder vi alle kender til.

3. verdenskrig er startet. 2. verdenskrig skulle aldrig have fundet sted. Den skete kun pga. af de samme forhold vi ser nu. USA gar snart i krig med radikal islam, uden hjalp fra Europa i starten. De vil ikke vinde denne gang heller, og derfor starter den helt store krig snart. Hvis Resten af den frie verden er ligeglad som altid, bliver krigen bare hurtigere overstaet. Men ok nogle vil hellere leve pa kna, end do staende.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)