Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skæfte med i flyveren
#1
Jeg skal nogle dage til London her i forårets løb, og kunne rigtigt godt tænke mig at få lavet noget arbejde på et haglbøsseskæfte i London. Kan det frit medbringes i flyveren, altså et skæfte uden nogen former for metaldele??

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#2
I check-in bagage er det intet problem.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#3
Skal nok kun have håndbagage med.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#4
Jeg kender en (!) der engang skulle hurtigt hjem til DK fra kontoret i Norge og havde uden at skænke det en tanke et riffelbundstykke i sin håndbaggage/arbejdstaske, lang historie. Nå, men, da den søde dame i security bad ham gå ned og tjekke bundstykket ind som baggage, gav hun den tillægsserviceoplysning, at det eneste tilladte våbenrelaterede i håndbaggage var optik.

Dette var Stavanger, ved ikke om det er anderledes i DK. Personligt ville jeg ikke satse på det efter min vens oplevelse [Smile]

Mvh Pete
Svar
#5
Jeg tror du skal spørge dit flyselskab. Skæfter er ikke nævnt sammen med de generelle ting som sakse, kniv og tandpasta(!) det er forbudt at have med, men det kan godt tænkes at de ikke er vilde med våbendele. Jeg har nemmere ved at forestille mig flere terrorister have hver sin våbendel med i flyveren, end et angreb med 250 ml tandpasta [:0], men det er ikke sikkert det er fornuften der styrer tingene [xx(][xx(][xx(]

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
Vi havde al optik i håndbaggagen, hele vejen til New Zealand, ud og ind af flyene i Dubai, Bangkok og Sydney ..

Hver gang skulle de checkkes om det var "nightvision" ... [:I][Wink]

Hver gang samme besked: INGEN våbendele i håndbaggagen .. plastik, metal, træ ... no difference... Bundstykkerne i checked in luggage, sammen med ammo, rifler for sig i egen låsbar kuffert.

Send skæftet til dig selv med posten eller betal for check-in baggage og køb ind i London.. Det gør vi altid. [^] Sko, tøj .. madvarer, værktøj o.s.v.

@ lasse --- 3 mand med hver sin 250 ml tube med C4 tandpasta og en detonator forklædt som fyldepen ... [V][xx(]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#7
Tak for jeres besvarelser. Det ender nok med at jeg må tjekke en kuffert ind.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#8
Jeg vil også antage, at et stort stykke træ kan benyttes, som en kølle, og at det derfor vil være forbudt i kabinen.

Men det sikreste svar får du, ved at kontakte dit flyselskab.
Spørg evt bare, om du må have et stykke træ med målene aa x bb x cc cm med i kabinen.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#9
@ Dravis: Hold da op, det havde jeg slet ikke tænkt på. Nå, men så er det da godt de kun må have 100 ml med i kabinen hver, bare de er i en ekstra lynlåspose, så tør jeg godt flyve igen [}Smile][:p][:0][:X][xx(]

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)