Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ETA 01-03-2015 21:55 NU MED VIDEO PÅ YouTube
#1
Som overskriften siger.

Video nu på YouTube.[^]

http://youtu.be/1WiyYCFnsbs

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
Hvor skal du NU hen...?[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Knæk og bræk dernede min gode Rolin...

Og svigter jagtlykken, så søg højtliggende terræn og ring til m@x for ny kliktabel [Big Grin][Wink]

PS: Jeg har hørt at de IS-krigere er pissebange for griseblod [8D][Wink]

Mvh Zeb
Svar
#4
[Image: 095_zpsfyomfpa4.jpg]
I den næste uge.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#5
For pokker Flemming
Knæk og bræk
Michael
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by rolin

[Image: 095_zpsfyomfpa4.jpg]
I den næste uge.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"



HMM, røg fra skorstenen........du er simpelthen ved at åbne en Tyrkisk filial [Big Grin]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
Havde du solcellen med, eller var den installeret ?

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#8
Knæk og bræk
lillebror

[Big Grin]


Svar
#9
Knæk og bræk!
Vi glæder os til billeder og tekst fra endnu en spændende jagt.
Mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#10
Det er da ikke en solcelle men bakken til sundowners

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#11
God morgen

Starten på denne tur gik da helt i vasken, fløj fra København til Istanbul uden problemer, skulle vente 3 timer i indenrigsterminalen inden jeg kunne flyve videre til Erzurum som var endestation, vel fremme og på vej til landing, ja hjulene var nede, blev dette afbrudt, vi stiger hurtigt og begynder at cirkle om lufthavnen, får at vide at der er meget tæt tåge i lufthavnen, så vi cirkler i en lille halv time, før det besluttes at vi skal flyve til Trabzon, nu begynder jeg at undre hvordan jeg skal komme til Erzurum igen.
Vel fremme i Trabzon får vi mulighed for at flyve tilbage til Istanbul og prøve at flyve tilbage til Erzurum i morgen mandag, eller tage en chartert bus, jeg er i kontakt med min guide der venter på mig i Erzurum, han mener at det med bussen kunne blive et problem, da jeg har våben med.
Efter lidt samtaler på tværs af landet, bliver jeg nu ført ind til de lokale toldere, her er der absolut ingen problem med at tage riflen med i bussen, da de godt kan se mit dilemma, det tager 15 minutter så er alle papirer godkendt.
Efter 5 timer på snoede bjergveje i snevejr ankommer vi til lufthavnen i Erzurum, hvor min guide venter på at køre mig til hotellet, her er jeg nu, håbede på at der var en kold øl i minibaren, men NEJ 2 plast bægere med dejlig kildevand.[V]

Vender tilbage når jeg har lidt nyt, god nat og sov godt, morgenmad når jeg står op.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#12
Med en sådan begyndelse kan enden kun blive god, knæk og bræk...[Wink]
Svar
#13
Aften.
Efter at have fået sovet et par timer, skal jeg da lige ud og smage kebab på den rigtige måde, når man nu alligevel er hernede, det vi får i Danmark lugter kun lidt af dette.
Vi tjekker ud fra hotellet i Erzurum for at fortsætte turen op til jagtområdet.
Det er da tydeligt at man er kommet til et muslimsk land, der er en moske i hver en lille landsby.
[IMG] http://i546.photobucket.com/albums/hh434...fcfucd.jpg [/IMG]
Vi stopper på vejen for at lige strække benene, her ude i ødemarken kommer en tævehund samt hendes hvalp os i møde for at få lidt mad, hvalpen er lidt sky, men får da dette billede.
Guiden fortæller at det ikke er unormalt i Tyrkiet, med herreløse hunde, der er bare ingen der vil kendes ved disse hunde.
[IMG] http://i546.photobucket.com/albums/hh434...hhtrpy.jpg [/IMG]
Vi efterlade hundene, selv om jeg gerne ville have hjulpet, så er der bare intet at gøre nu. Vi kommer nu ind i terræn der tager pusten fra en, vejen er som skåret ud af klipperne, sidder og håber at der ikke lige er et lille klippe stykke der falder ned over os, men smukt er det sku.
[IMG] http://i546.photobucket.com/albums/hh434...tm1vtm.jpg [/IMG]
Endelig kommer vi frem til Yusufeli hvor vi skal udgå fra i morgen tidelig kl. 04:00.
Byen Yusufeli kommer snart ikke at være her mere, indenfor 10 år kommer hele dette område at være under vand, som led i Tyrkiets største vandkraft projekt nogensinde, det er bare at nyde nu for snart er det slut med denne skønne by.
Sidder på hotellet og skriver dette til lyden at "præsten" der afslutter aftenens bøn, ordene runger ud over byen.
[IMG] http://i546.photobucket.com/albums/hh434...bgmfus.jpg [/IMG]

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#14
Spændende - prøvede lige at Google stederne, det er god nok.....langt ude i ødemarken, i hvertfald langt inde i Asien.
Dvs. du har ikke været i "hytten" på de første billeder endnu ?
indgår billedet i "salgsmaterialet" over turen ?

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#15
Har du fået "passerseddel" med hjemmefra af din lokale Imam??
Svar
#16
Bliver sgu lidt nervøs.
Bare at IS ikke pludselig har en finskytte med en Blaser....

Flemming for pokker.... Det med de 72 jomfruer er bare noget de siger. Du skal ikke tro dem. Kom nu hjem så vi kan komme op og se efter en gris[Big Grin]

Knæk og bræk

Michael
Svar
#17
Og hold dig for Guds (måske Allahs) skyld fra DERES jomfruer [8D][Wink]

Zeb
Svar
#18
Savner du Antonio ??
H
Hogmeister
Svar
#19
Hej min ven.... Bedre sent end aldrig... rigtig god og sikker tur
Knæk og bræk..
Venlig hilsen
Klokkerkongen :-)

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#20
Husk nu der står ikke noget om det er af hunkøn de jomfruer....[xx(][xx(]

Knæk og bræk dernede.

[Image: asgaard.gif]
Fordi jeg kan.
[Image: Fuchs.gif]
243Win,260Rem,308Win,30.06,375 H&H
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)