Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvilken sigtekikkert til 7,5k?
#21
"Der er kommet mange gode bud. Tror mest jeg er til noget nyt - mest af hensyn til garanti. Tit så følger garantien kun den 1. ejer i lang tid. (Ved dog ikke om det er tilfældet med Zeiss og de andre store.)"

Det er vel netop Zeiss og andre "store" , der er kendt for den garantiordning.
Leupold (og andre amerikanere) er jo netop kendt for " no nonsens " livsvarigt garanti, uanset om du er første eller 8. ejer. Uanset om den er købt i DK eller i Rusland eller USA eller ....

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Jamen Swift og Hogmeister er da ikke de eneste der kan se kvaliteterne ved Leupold. Jeg har haft adskillige, og de svigter aldrig. Men prøv at sammenligne den i Tommerup med en tilsvarende Zeiss: Det er en VXR, som er Leupolds økonomimodel, så den skal sammenlignes med Zeiss Conquest, ikke med topmodellerne. Og så synes jeg ikke længere Leupold er så svær at komme uden om, for den koster stort set det samme som en Zeiss.

http://www.korsholm.dk/dk/zeiss-conquest...estil.html



Hvis den skal sammenlignes med en VX-R - som jo er med lys - skal man lige huske at lægge 2500 kr. oven i prisen [B)]

[Image: logo1mini.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)