Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Winchester riffel
#1
Er der nogle som ved, hvem der forhandler Winchester rifler?

JEg har på deres website set deres safari grade i cal. 375 som de laver i links. Jeg er interesseret i hvad den koster herhjemme.

Da jeg er linksskytte er udvalget ikke så stort i dette kaliber. Andre forslag er naturligvis også velkommen [Smile]
Svar
#2
Hej

Lyng´s jagtvåben i Gilleleje, Hunter house Og en million andre landet over. Jeg havde selv en alm. model 70 også i 375 H og H . Skidegod riffel er min eneste kommentar om den. Jeg vil mene at prisen er værd at undersøge flere steder da linkstyperne varierer lidt. En nøjagtig pris vil jeg ikke give.

Knæk og ***

Great Dane
Great Dane

Svar
#3
Hej Great Dane

Tak for det hurtige svar. Jeg syntes bare det er sjældent, at man ser winchester rifler hos forhandlerne. Det er egentligt underligt at de amerikanske våben ikke rigtigt har slået igennem herhjemme. Man hører jo ikke andet end at det er gode gedigne våben.

Jeg vil forhøre mig om priser hos diverse forhandlere.
Svar
#4
De rifler du ser herhjemme på hylderne, er ofte styret af økonomien. Forstået på den måde, at nogle for at slå igennem giver en højere pris til forhandleren. Så andre der ikke vil "betale" for at sælge en vare, bliver ikke markedsført så møj. Men alle våbenhandlere kan i princippet købe en winchester hjem.

Great Dane
Great Dane

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)