Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hun køber jo nok sko igen.
#1
Da vi i formiddags var en tur i gågaden, kom vi forbi en sko/tøjbutik som havde udsalg ude på gaden. Fruen fandt(selvfølgelig) et par sko, som skulle prøves inde i forretningen.
Der stod en skammel lige ved siden af prøverummet således, at den ikke var synlig fra gaden. Her satte fruen sig for at få de nye sko på.
Den ekspedient som stod ude på gaden, fik det åbenbart for varmt(det er jo forår) og kastede sin trøje ind på gulvet mod ekspedienten inde i butikken, lige i det øjeblik min kone bøjer sig fremover for at snøre skoene.
Resultatet var så, at fruen pludselig blev ramt i hovedet af en trøje, hvilket jo selvfølgelig kom noget bag på hende. Kasteren blev meget flov, og undskyldte mange gange, men kunne ikke holde masken, så det hele endte i latter, sådan en trøje slår åbenbart ikke så hårdt.

Uden sammenligning i øvrigt, vil jeg tro, at hvis det havde været en hund, ville den være kurreret for at købe/prøve sko. En konklusion jeg dog ikke har nævnt for fruen[B)].

Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Svar
#2
Sjovt, men også symptomatisk for vores unge mennesker(formoder at trøjekasteren <25) Uden at gå i selvsving ville jeg som kunde, føle mig desavoueret. Hvis man partout skal have sin trøje af, skal det gøres diskret - og i et ubemærket øjeblik. God service i min optik, er at gøre kunden til midtpunkt!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)