Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Genladnings kit til 9mm og 38
#1
Hej faldt lige over dette forum og kan nu spørge løsSmile Vi er en skydeklub på fyn der overvejer og genlade al vores ammo. Men hvilket sæt skal vi gå efter? Har set et Hornady Lock N Load classic sæt hos Guns and Powder, ved godt det kun er pressen man køber og alt det andet tilbehør skal købes ved siden af. Er det et godt bud på et genladning kit? Og hvilken trume/tumbler skal man bruge til rensning af de tomme hylstre?

jangodog
Svar
#2
Kan anbefale DILLON XL 650, eller 2 mindre DILLON maskiner, en i hver kaliber..
Svar
#3
What he said
Svar
#4
Det er som med kikkerter!
Hvis du starter med en billig ender du med at opdatere 1-2 gange før du er rigtig tilfreds og så har det kostet mere end at købe den rigtige i første omgang.
Svar
#5
Ja det kan i have ret i det med og købe for billigt i startenSmile Vi kigger på jeres bud og ser hvad det ender ud i.

Tak for jeres input foreløbigSmile
Svar
#6
Der er et par Dillon til salg på skyttens marked,..Posten??[Wink]
Svar
#7
Jeg bruger Dillon square deal genlader 38/357/9mm/45 rigtig god maskine
Svar
#8
Jeg har genopladt ca. 3000 patroner, både til riffel og pistol/revolver, med den helt billige Lee anniversary presse og Lee værktøjer... Ingen problemer overhovedet, men der findes givet lækrere grej på markedet!

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#9
Det eneste der holder og kører konsekvent godt med mere end 1000 "bønner" om ugen er en Dillon ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#10
jeg har en Dillon square deal jeg lade omkring 3000 patroner i 38/357-9mm-45-38super og fik skift slid dele i den sidste år det kost hele 500kr og den er ca 15år gammel
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)