Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DJ vil have betaling for reguleringsjagt
#1
DJ vil have betaling

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#2
Hvis det er fremtiden må de hellere sætte taksten så højt at de kan undværer et medlem#128530;
Svar
#3
Der mangler vel penge til MAGTENS HUS[xx(][Sad][}Smile]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#4
Kan man ikke skaffe medlemmer frivilligt, jamen bruger man da bare samme metoder som i diktaturstat, er du uddannet af den "rigtige" forening, kan du få, ellers....
Man må bare håbe kommunerne er fornuftige nok til ikke at bruge penge på et ikke eksisterende problem.
Svar
#5
Det kan vel godt give god mening.

Der er vel ingen tvivl om, at regulerings jægerne - især dem der jager i byerne - støder på rigtig mange ikke-og antijægere.
Her tror jeg en god uddannelse, som jeg tror lægger en del vægt på den korrekte optræden, kan være godt givet ud.

Det med at jægerne bare skal kræve deres ret.....øh, den tror jeg ikke vi kommer ret langt med.
Vi er jo et MEGET lille mindretal og menneskeheden som helhed, fjerner sig jo mere og mere fra det vi jægere forstår som naturligt.

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#6
Hvis DJ vil til at tage penge for regulering, så er det vel heller ikke andet end fair DJ betaler for våben og ammunitionen til jægerne.

[Image: asgaard.gif]
Fordi jeg kan.
[Image: Fuchs.gif]
243Win,260Rem,308Win,30.06,375 H&H
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by CP

Det kan vel godt give god mening.

Der er vel ingen tvivl om, at regulerings jægerne - især dem der jager i byerne - støder på rigtig mange ikke-og antijægere.
Her tror jeg en god uddannelse, som jeg tror lægger en del vægt på den korrekte optræden, kan være godt givet ud.

Det med at jægerne bare skal kræve deres ret.....øh, den tror jeg ikke vi kommer ret langt med.
Vi er jo et MEGET lille mindretal og menneskeheden som helhed, fjerner sig jo mere og mere fra det vi jægere forstår som naturligt.

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Ganske enig!
Svar
#8
I udgangspunktet kan det vel være en fin måde at gøre kommunerne opmærksom på værdien af det arbejde jægerne gør for dem. Det jeg godt kunne være nervøs for er at det er første skridt imod en egentlig prøve og særlig reguleringsjæger licens ikke bare for offentlige arealet.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)