Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMI
#1
Her er lige et regnestykke i skal prøve.

Tag din længde i meter, multiplicere den med sig selv. eksempel. 1,76 x 1,76 = 3,1
Herefter tager du din vægt i kilo og dividere den med med det tal du fik før. eksempel 82 kg/3,1 = 26,4

BMI er baseret på folk med normal muskelmasse[Big Grin]

Vægtklasser ifølge BMI.
Normalvægt 18,5-25
Overvægt 25-30
Fed 30-

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
Fuck.... Jeg må have mange muskler....! [:0][:I]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
[:o)][:o)][:o)]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#4
Normal i den tunge ende[^]

Schönauer

Bevar de jyske ulve.

Send dem til en konservator!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#5
Fuck hjælp dværgen . Kom lige til at side og regne den for M@X
Hans højde kender vi alle . Og tænker så et hvert mandfolk vejer vel 65 kg også selv om man kun er 1/2 m høj .

Så må regne stykket blive 0,5x0,5. / 65 = 260
Skal vi starte en nød hjælps indsamling

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#6
Jeg gi'r ikk' en skid for sådan en omgang fis.

Jeg er 192 og hvis jeg vejede 70 kilo, ville jeg stadig være inden for normalen[:0]
Jeg ville nok istedet være så rad mager, at jeg kunne blive medlem i et orkester og stå og rasle lidt til musikken[Big Grin]

Schönauer

Bevar de jyske ulve.

Send dem til en konservator!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#7
Det er da meget værre med n/a

Han har valgt en ret drastisk vej til at nedbringe sin BMI......

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#8
Lidt under gennemsnittet af "normal".
Har været lige omkring 19, pga. hårdt arbejde/megen motion + fanatisk sund kost (ufrivilligt[V])
Svar
#9
Endnu en gang topscorer..... og ret fuckin' ligeglad.
BMI'erne var mere retvisende da vi arbejdede i marken, eller havde andet relativt hårdt fysisk arbejde.

Selv højde/vægt-tabellerne burde korrigeres til den markant nye levevis.

Efter højde/vægt-tabellerne er jeg ikke overvægtig.... jeg er 56cm underhøj.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#10
"BMI" er bare en "grov skala" og tager ikke hensyn til variationen i personers "bygning"

Da jeg var i min bedste form vejede jeg 78 kg, stort set uden fedt på kroppen, BMI = 26 = "Overvægt" ... Nu vejer jeg 73 kg og har masser af Spæk på "bugen" men et BMI på 24,3 ---- .. Useless numbers ..

Groft set ... Er du under 18 og over 30 bør man nok tænke over sine kost og motionsvaner .. Hvis man da gider bruge tid på det ... [^]
Så længe man er ung og stærk er "let overvægt/småfed" ikke noget stort problem, men det giver bøvl når man bliver ældre ... også bøvl man slet ikke havde forudset... Listen er desværre lang---[V]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#11
haha Jeg har en BMI på 43. Jeg er satme også fed. Men det behøver jeg faktisk ikke en BMI måling for at konstatere, der er et spejl ganske anvendeligt..
Hvad har jeg forøvrigt vundet i BMI konkurrencen? Jeg går ud fra der ikke er andre der kan udmanøvrere mig.
Sikken titel forøvrigt: "Den tykkeste VTFér" Det kunne stå godt til mit signatur: "Alt kød under 400 gram er at betragte som pålæg"

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#12
Klokker; det var faktisk noget af det, jeg ville have forelagt dig i Klitmøller.
Jeg vil have den siddende skydestillings grad af hjælpemidler, gjort BMI differenceret, og jeg synes du ville et glimrende emne til talsmand.
Jeg har forelagt planen for nogle stykker, sjovt nok synes jeg det på forhånd er nemt at udvælge dem der går ind for forslaget.

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by CP

Klokker; det var faktisk noget af det, jeg ville have forelagt dig i Klitmøller.
Jeg vil have den siddende skydestillings grad af hjælpemidler, gjort BMI differenceret, og jeg synes du ville et glimrende emne til talsmand.
Jeg har forelagt planen for nogle stykker, sjovt nok synes jeg det på forhånd er nemt at udvælge dem der går ind for forslaget.
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]HAHA CP good post.. Jeg tænker vi kunne slå os sammen. Med din højde skal du jo ikke veje meget mere en 22 kilo før din BMI overstiger uhyggeligtfarligtforhelbredetognærmestskadeligtforfolkesundhedenfordidubrugerdetoffentligespengepgalivsstilssygdomme... [:p][:p] Når det så er sagt er et andet glimrende argument at jeg smider kludene når jeg skal tvinges ned i ukristelige skydestillinger (Siddende)Det er ikke hverdagskost for stakkels banekommandører, når den tykke skolelærer åbner bælte og buks for at komme ned i bare en nogenlunde behagelig/mindre ubehagelig skydestilling..
CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)