Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp
#1
Hjælp
Jeg har et problem med en stayer manliger lux i cal.3006.
Jeg mener at har prøvet alt, kan ikke få brugte hylster til at gå i riflen som om de er for lange låsen sider uhjelplig fast, har trimmet ned til 63,05 mm presset dem sammen til under mål.
Nye norma ammo kan den skyde med og hylster fra riflen kan komme i igen ??????????
Mvh og TAK
Flemming
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Rasmussen45

Hjælp
Jeg har et problem med en stayer manliger lux i cal.3006.
Jeg mener at har prøvet alt, kan ikke få brugte hylster til at gå i riflen som om de er for lange låsen sider uhjelplig fast, har trimmet ned til 63,05 mm presset dem sammen til under mål.
Nye norma ammo kan den skyde med og hylster fra riflen kan komme i igen ??????????
Mvh og TAK
Flemming



Hej Rasmussen 45.

Prøv med en Small Base die. Hvis ikke, så send mig en PM

Venlig hilsen

JCK
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Rasmussen45

Hjælp
Jeg har et problem med en stayer manliger lux i cal.3006.
Jeg mener at har prøvet alt, kan ikke få brugte hylster til at gå i riflen som om de er for lange låsen sider uhjelplig fast, har trimmet ned til 63,05 mm presset dem sammen til under mål.
Nye norma ammo kan den skyde med og hylster fra riflen kan komme i igen ??????????
Mvh og TAK
Flemming


Nu er spørgsmålet om der i begge tilfælde er tale om hylstre affyret i din riffel?
Jeg havde et "underligt" problem med en Remington 700 i 270WSM.
Hylstre afskudte i riflen og FL sizet gik fint i igen men hylstre fra en anden riffel gik ikke i selvom sizeren var justeret helt ned hvor den rørte hylsterholderen. Det jeg fandt ud af med tiden er at jeg brugte en Lee hylsterholder og en RCBS die. Tilsybeladende er der en minimal højdeforskel på RCBS og Lee hylsterholdere og da jeg sleb lidt af toppen på Lee holderen kunne skulderen på hylsteret sizes tilstrækkeligt langt tibage så hylstrene kunne gå i riflen.
Svar
#4
kaffegrums
jeg skriver at NYE og HYLSTER FRA RIFLEN KAN BRUGES IGEN
Svar
#5
du har fået fat i hylstre der er affyret i et stort kammer.
dur ikke i dit kammer og er betragte som skrot ( som JCK skriver kan en SB die måske redde dem, men det bliver snert )

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Hvad med at farve et hylster med en sprittush og se hvor det skraber imod?
Jeg tror stadig dit problem er at hylstrene ikke FL sizes langt nok tilbage.
Svar
#7
Er der nogen der kender højden på de forskellige hylsterholder f.eks. Nr3 (RCBS) har en højde kunne der være en som var laver så den kunne presse hylsteret lidt længer på i F L die
Svar
#8
Hes Rasmussen45

I stedet for at søge i øst og i vest, så ring. PM er sendt med tlf. nr.

Så kan jeg sende dig nogle hylstre, som er kalibreret i et SB die set. Så er jeg sikker på, at dine kvaler er ovre.

Venlig hilsen

JCK
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)