Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ses vi i morgen ?
#21
Korrekt - mht tøj er der kun de sørgelige rester tilbage - mht fodtøj er der næsten kun vinterstøvler tilbage....

Mht våben er der stadig noget at komme efter. Jeg fandt den riffel jeg har luret på i et stykke tid - så nu var der en god anledning til at investere - og gøre en god gerning samtidigt [Smile]

Mvh/Lars

"Ubehagelig type efter min mening - Ingen tvivl om det - YEAAHH!!"
Mvh/Lars

"Ubehagelig type efter min mening - Ingen tvivl om det - YEAAHH!!"
Svar
#22
Er der også stadig haglvåben tilbage?
Svar
#23
Nogen der ved hvor man kan afhente sit våben når tilladelsen er modtaget??

/Lars
Mvh/Lars

"Ubehagelig type efter min mening - Ingen tvivl om det - YEAAHH!!"
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by U96

Nogen der ved hvor man kan afhente sit våben når tilladelsen er modtaget??

/Lars



De sagde det ville komme til at stå på hjemmesiden - såvidt jeg kan se, er den lukket.
Jeg har modtaget tilladelse i dag, så ringer lige til Frank i morgen

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#25
Våben kan hentes hos Guns & Powder så jeg et opslag om på Facebook. Skal lige se om jeg kan finde det igen.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#26
Citat fra facebook:

Som I nok alle ved har bøssemageren i Bjerrigbro desværre drejet nøglen om.

Alle de, som har købt våben hos dem og afventer tilladelse, kan når denne er modtaget hente deres våben hos os Guns & Powder.

I må meget gerne dele dette opslag, så vi undgår unødvendig forvirring. Hvis I har spørgsmål ang udlevering er i naturligvis velkommen til, at kontakte os.

Mette Skou / Guns & Powder

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by McQuolle

Citat fra facebook:

Som I nok alle ved har bøssemageren i Bjerrigbro desværre drejet nøglen om.

Alle de, som har købt våben hos dem og afventer tilladelse, kan når denne er modtaget hente deres våben hos os Guns & Powder.

I må meget gerne dele dette opslag, så vi undgår unødvendig forvirring. Hvis I har spørgsmål ang udlevering er i naturligvis velkommen til, at kontakte os.

Mette Skou / Guns & Powder

MvH
Morten



Takker - vi er stadigvæk nogle få enfoldige bondeknolde der endnu ikke har set lyset og er kommet på Facebook...

Mvh/Lars

"Ubehagelig type efter min mening - Ingen tvivl om det - YEAAHH!!"
Mvh/Lars

"Ubehagelig type efter min mening - Ingen tvivl om det - YEAAHH!!"
Svar
#28
Så blev det min tur til at få en våbentilladelse til en rigtig fin Steyr skyder ovre fra Peter og Frank. Glad er man når man åbner brevet og ser at det rent faktisk er våbentilladelsen, men ked af det bliver man når man ser at kaliberen er forkert...

Jamen så ringer man jo til Ringkøbing onsdag den 13. maj om formiddagen og taler med den søde dame, som gerne vil finde ud af hvem der har lavet fejlen, mens jeg er mest optaget af at få den rettet. Hun siger at jeg jo har modtaget en kvittering hvor det fremgår hvem der har skrevet hvad i indsendelseserklæringen. Jeg påtager mig skylden ifht. den forvirring der trods alt herskede i forretningen på åbningsdagen for ophørsudsalgets start og fordi jeg i samme periode har valgt at være så dum at søge tilladelse til en vekselpibe til en lignende skyder i den problematiske kaliber

Efterfølgende har jeg gransket kvitteringen - og der står godt nok meget på den, men kaliberen fremgår ikke nogle steder, så ærvlig ærvlig, ingen har beviseligt skylden og jeg får så tilsendt en ny gratis, da der "nok" er byttet og blandet rund i de to ansøgninger...

Jeg fortæller så den søde dame at jeg har nok skydere hjemme til at komme igennem en bukke præmiere, så hun må meget gerne "springe mig over" til fordel for de hungrende ny jægere der desperat mangler en riffel til lørdag den 16. maj!

Men damen insisterer på at gøre sagen færdig, da det er lettest at lave sådan en ommer den pågældende dag og mens det stadig er frisk i erindring.. Så 1, servicen på det pågældende våbenkontor må siges at være i top og tonen i samtalen rolig og venlig, og 2 - hvis du ikke nåede at få din våbentilladelse til præmieren, skal du ikke skule af mig næste gang vi ses på skydebanen, for jeg gjorde faktisk hvad jeg kunne for at det kunne lykkes for dig[Wink]

Den nye tilladels kom med posten fredag den 15. maj og turen til Guns & Powder kan fint vente til den kommende uge[^]

Vh. JBC

Den der kravler over gærdet hvor det er lavest - er meget klog!
Vh. JBC

Den der kravler over gærdet hvor det er lavest - er meget klog!

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)