Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Facebuk gruppe forbyder at nævne ulven
#1
http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Esbje...060126.htm
EDIT: overskrift rettet

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#2
Nu er det ikke Face book der forbyder emnet, kun administratoren af den diskussionsgruppe der hedder " Alle os der går på jagt".

Det er da helt fint, så er skæg for sig og snot for sig. Den der har lavet et forum bestemmer selv hvilket indhold han vil lægge navn til, og hvilket ikke, sådan er det også her på forum. Det er ligesom opslagstavlen nede i Brugsen. Du må gerne annoncere med en brugt barnevogn, men de fjerner reklamer fra Netto og swingerklubben.

Så må tilhængerne af ulvejagt bare åbne deres eget diskussionsforum. De kan evt. kalde det " Alle os der går på ulvejagt" [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#3
[quote]quote:

Originally posted by LasseScout

men de fjerner reklamer fra Netto og swingerklubben.

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!


"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#4
Det passer ikke Lasse ! Brugsmanden har ikke noget imod opslag fra swingerklubben.

Jeg tror at problemet består i at dine opslag bliver "stjålet" af interesserede, der ikke vil genkendes når de står og skriver adresser og lignende ned [Big Grin]

Mojn LWL
Svar
#5
Lasse er nem at kende - det er ham med Zorro masken og BatMan dragten [Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Nå, jeg har ellers hørt at det er ham der plejer at sidde i gramse-kassen….![Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Nå, jeg har ellers hørt at det er ham der plejer at sidde i gramse-kassen….![Big Grin]

Hilsen Ulrik



Gramse-kassen, Hvad er det[?] Kan du ikke lige uddybe den forklaring @ULG[Wink]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#8
haha jeg har altid tænkt på hvem der sad bag væggen med gloryhullet.[:p][:p][:p] Det ved vi så hvem er nu.. Lasse du er en rar fyr, men nu er det sku slut med at svinge svaberen ind i Gloryhullet
Øv for en nederen åbenbaring :-)[xx(][xx(][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#9
Jeeez, hvad har jeg startet ? [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#10
Ja... Lasse, jeg ville ikke lige bringe det på banen, da vi mødtes i dag, og du havde din kone med....![Big Grin]
Og Santo- nej - jeg tror jeg lader det være op til folks fantasi....! [Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#11
Sådan et par gamle haglbøsser[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

@Lasse, jeg hittede forresten sådan et Sauerløb. Det var sat i klemme i bagdøren på værkstedet.......[B)][Big Grin][:o)]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#12
Citat:quote:

@Lasse, jeg hittede forresten sådan et Sauerløb. Det var sat i klemme i bagdøren på værkstedet



Det tænkte jeg sku nok.

Da jeg kom hjem uden piben og begyndte at lede efter den, spurgte min elskede kone: "Hvad laver du ?" Jeg forklarede at jeg ikke kunne finde piben, og måske havde forlagt den. Det mente hun var fuldkommen helt og aldeles usandsynligt. Hvis det havde været noget til bilen,et par af børnene eller måske en gave til hende, kunne jeg nemt have glemt hvor de/det var. Men en stump til et våben mente hun aldrig nogensinde jeg ville glemme hvor var, og det viser sig så, at det havde hun da fuldstændig ret i [Big Grin].

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#13
Jøsses....................[8D]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)