Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mauser 03. Sigtemidler Hjälp önskes....
#1
På en Mauser 03 sidder der en "pind" med gevind når man fjerner siktet, kan jeg uden videre fjerne pinden og sætte en lille skrue i for at dække hullet, jeg vil ha gevind på piben og ønsker at fjerne det bagerste sigte???
Svar
#2
Pinden er vist skruet i alle piber fra Izny. Men hvis den har en lille vulst nederst mod piben, så er den svejset på.
Det er sikkert løsning 1 på din. Og så lukker du bare hullet eller korter af piben så hullet forsvinder.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Tak M@X, det var det jeg regnede med, men ville ikke begynde at voldtage den hvis den var permanent monteret, den ser ud til at være skruet i. den forreste er ikke et problem den forsvinder når der slås gevind, men der er en magen til på det bagerste sigte og så langt tilbage kan jeg ikke afkorte den[Big Grin][Wink]
Svar
#4
Det havde ellers gjort den til en handy skovbøsse.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#5
Ja Prezzy men så er jeg sikker på at den behøver en lyddæmper og flammeskjuler
Svar
#6
På min er gevindhullet endnu selvom der er skåret gevind til dæmper
Mvh kp ryom
Svar
#7
På min er gevindhullet endnu selvom der er skåret gevind til dæmper
Mvh kp ryom
Svar
#8
Alt fungerede, men nu passer ikke de skruer jeg har, men vi må se hvad Max har liggende når jeg kommer på besøg, det forreste hul ingår bare i gevindet.[Wink]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)