Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lyddæmper test
#1
Har andre læst testen i jagtjournalen og syntes den er mindre objektiv/brugbar?

Danske Sonic scorer ret lavt, da lav vægt og max dæmpning prioriteres højt i testen. Det er jo hvad det er - jeg er utrolig glad for min til prisen, men alle dæmpere smides i samme pulje. Jeg syntes den havde været bedre hvis man havde grupperet samme type til direkte sammen og så mangler Ase Utra SL5 som ellers er meget populær.

Det eneste jeg rigtigt tager med fra testen er at jeg skal kigge lidt nærmere på Atec der åbenbart dæmper markant bedre end resten. Savner dog her også sammenligning til Sonic 55 for at få hele billedet..

Stort knald = stort smil :-D
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#2
Christian
A-Tech dæmpede ikke bedre end mange andre, hvis du tog hensyn til tykkelse og længde foran mundingen. Her var både Hausken og Stalon klart bedre i forhold til længden foran mundingen.
Den dæmper som i testen "faldt i gennem" på forhold mellem længde foran mundingen og dæmpning må nok siges at være VMAC


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#3
Men den er let i forhold til dæmpning.

Er som sagt ked af at Sonic 55 ikke er med, da den er mere direkte sammenlignelig omend tungere. Er super glad for min Smile

Stort knald = stort smil :-D
Stort knald = stort smil :-D
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)