Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ting og sager til Tikka T3
#1
Interessant....3 punkts sikring....

http://www.webshop.roedale.de/gx2/produc...anded.html
Svar
#2
jeg ønsker mig bare nogle magasiner der virker [}Smile][}Smile][}Smile]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Hvad fejler dine magasiner? Jeg har ejet adskillige T3ere og kun et magasin ville ikke som jeg ville (223R). Det viste sig at være fjederen der var vendt forkert...1 minut senere fungerede det perfekt. Jeg har dog oplevet at min kammerats magasin til en 300WM blev slidt i læberne...men det var efter mange års hårdt brug...det er vel forventeligt :-)

J.
Svar
#4
specielt på det store .223 magasin men desværre også på 6,5 og 30-06 or det sket at bundstykket glider over patronen, så jeg står med et tomt kammer.
i .223 sker det i hver serie på hjorten hvis jeg ikke tjekker om der glider en patron frem

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
STROM.
Du skal trække bundstykket helt tilbage når du repeterer.
Så opstår fejlen ikke !
Svar
#6
STROM: vend fjederen i magasinet - så den del der peger bagud kommer til at pege fremad istedet. Jeg gjorde KO Skov opmærksom på mit problem og løsning, og det viste sig at de alle var samlet forkert (i 223R 5 skuds).

J.
Svar
#7
@ PERN
[}Smile][}Smile][}Smile] Spasser !

@ JAMO
jeg prøver det ( men det har nu aldrig været skilt ad )

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#8
@ Jamo
negativ.
jeg vendte samtlige fjedre i magasinerne ( så fjederens kontaktpunkt flyttes til dets forreste ende )
det blev desværre værre: i .223 blev det nærmest konstant på 3. og 4. skud.

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#9
Øv... korrekt at kontaktpunktet skal ligge bagerst... det var som sagt vendt om på dem jeg fik i original indpakning og det hele... Det resulterer i at patronerne "dykker" ned i magasinet...

J.
Svar
#10
Dit magasin er da ikke låst langt nok oppe. Hvad sker der, hvis du repeterer, mens du med den anden hånd presser magasinet hårdt op ?

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)