Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vi er sgu nogle svag-pissere...
#1
Jeg havde familien med til arrangementet "Åben Hede" i går... Må indrømme at vi er lidt nogle tøsedrenge når vi brænder krudt af... Andre gør det sgu i lidt større målestok!!!![Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Jeg hilste på et par agtværdige ældre formænd, der havde taget den lange tur på MC[:o)][Big Grin] Var der flere formænd til stede[?]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#2
Pisa - glemte at holde mig orienteret om tidspunktet for arrangementet - bor indenfor høreafstand [Sad]

mvh
mvh
Svar
#3
Høreafstand.... Tror det er et vidt begreb!! [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
For h...... Sådan en kanon på en leopard der sparker granaten afsted med 15-1800 m/s er ikke HELT lydløs! [8D]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Jeg havde familien med til arrangementet "Åben Hede" i går... Må indrømme at vi er lidt nogle tøsedrenge når vi brænder krudt af... Andre gør det sgu i lidt større målestok!!!![Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Jeg hilste på et par agtværdige ældre formænd, der havde taget den lange tur på MC[:o)][Big Grin] Var der flere formænd til stede[?]

Hilsen Ulrik



Kluden er sgu da ikke ældre......sådan ser han ud [Wink]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Høreafstand.... Tror det er et vidt begreb!! [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
For h...... Sådan en kanon på en leopard der sparker granaten afsted med 15-1800 m/s er ikke HELT lydløs! [8D]

Hilsen Ulrik



Nordlige Esbjerg. Når de leger med flyvemakiner og kaster med eksplosiver, vibrerer mit loft [Big Grin]

mvh
mvh
Svar
#6
... Det var også en del af underholdningen i går! [Big Grin]
Og til M@x- Jep![Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Jeg var der også sammen med 24999 andre. syntes det var en fed oplevelse at se deres grej i aktion[Smile] bestemt en køretur værd.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#8
Jeps -fedt var det sgu. Nu er der lidt video på YouTube, feks her:
http://m.youtube.com/watch?v=rWqVWU66yvM

En skam at man på ingen måde får noget indtryk af lydniveauet! Det var ret massivt! [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#9
Har lige fundet ud af,at arrangementet gentages i morgen,26/6. Desværre er vi i Hoven til skydningen...[:I]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)