Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt om mere jagt og natur i Ejby Mose
#1
Ejby Mose

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Jeg har gået på jagt i mosen i over 30 år og har ikke 5 flade potter pis til overs for det projekt. Det er folk uden begreb om natur og jagt, der står i spidsen for dette, se mig - jeg har udrettet noget, projekt...
Med al det vand der står i mosen fra 01. november og 3-4 mdr. frem, håber jeg de deler gratis waders ud, ellers får folk våde tæer. De sidste 2 mdr. har man ikke engang kunne køre igennem i bil pga. vand!!

I guder, hvor jeg dog ikke begriber, hvorfor man vil ødelægge et sårbart naturområde.
Før de anlagde den første kommunale stil gennem mosen, hør hvor dumt det lyder: en sti gennem en mose!!, blev der udklækket mellem 75-150 gæslinger hver år. Siden stien blev anlagt er der ikke blevet udklækket én pga. forstyrrelser fra offentligheden. Løse hunde, fulde polakkere, affald overalt og mænd i panikalderen på deres dyre mountain-bikes har INTET og gøre i en mose...

Knæk og Bræk

Frandsen
Knæk og Bræk

Frandsen
Svar
#3
gangbroer, stisystemer og en parkeringsplads.

tre ting det ville være dejligt at undvære [}Smile]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
[Image: IMG_1701.jpg]

[Image: IMG_1699.jpg]

[Image: IMG_1700.jpg]

Hvordan hulen en gangbro ind i et sårbart naturområde, kan give mere natur og jagt, det forstår jeg simpelthen ikke...

Måske Claus Lind kan forklare mig idéen i dette - det er hans organisation der står bag...

Knæk og Bræk

Frandsen
Knæk og Bræk

Frandsen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)