Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
presning af hylstre?
#1
Halløj - jeg har lige modtaget lidt hylstre til mit projekt drilling. I den forbindelse har jeg forsøgt at proppe et tomt hylster i kammeret - uden held. Jeg farvede hylstret med en spritmakker og konstaterede, at kammeret klemte midt på hylstret, så dette ikke kunne kamres ordentligt - Går ud fra at det er noget en presning vil rette op på - eller hvad?

Det skal siges, at det er nye hylstre fra S&B.

Skal man kunne gå ud fra, at de hylster man køber som spritnye vil kunne benyttes uden videre, og ikke skal gennem en presse?

(jeg spørger lige, da jeg endnu ikke har fået fat i matricer)

Mvh.

Lars
Svar
#2
Nej
Svar
#3
Full sizer altid nye hylstre..

Stort knald = stort smil :-D
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#4
Hej Lars

Jeg presser altid nye hylstre - de er ikke særlig ens fra fabrikken.

Vil du have hylstre der er klar til brug kan man få "Factory primed". og så er de sized og monteret med fænghætte. Men så er prisen også dobbelt op (hvis de overhovedet lagerføres mere).

Jeg overvejede også S&B nye hylstre for nyligt, da prisen var fristende med 79,- for 20 stk. 7x65R. Men hvis de er af samme kvalitet som dem de bruger til fabriksammu tænkte jeg at de evt. kun kan lades 1 gang, men har ikke erfaring med dem. Købte nogle 1 gangsafskudte RWS i stedet til omtrent samme pris.

Mvh. Ole
Svar
#5
i 7x64 er nye s&b hylstre elendige de er forskellige længder og bløde og kan ikke lades mere end 1 gange og samme gælder 308w så mon ikke også i 7x65 Smile
22lr, 6,5x55, 7x57R, 308w, 308nm, 8x57js, 9,3x62, 9.3x64

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)