Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Centralvarme/ opvarmning af ældre hus
#27
Jeg er i gang med at montere et RTB pillefyr. Jeg har indhentet en del referencer og i denne forbindelse har jeg udelukkende fået positive tilbagemeldinger. Minimalt vedligehold, askeudtømning for mellen hver andet og tredie tons piller. Automatisk rens ved hjælp af lufttryk
Som det ser ud nu med de tilbud jeg har indhentet, så ender jeg i 49 slag komplet inkl montering. Derudover har jeg faktisk fået 33000 i tilskud for at udskifte min primære varmekilde. (gammelt utæt halmfyr til effektiv pillebrænder) Dvs jeg skal kun aflevere 16000 penge for et komplet nyt 16 KW anlæg med iltstyring, monteret på det oprindeligeanlæg således mit gamle halm krematorie stadig kan tygge et traktordæk eller en polsk indbrudstyv hvis det er rigtig koldt.
Det er umiddelbart det bedste bud på et dansk produceret fyr. Det kobles via en lan forbindelse på stokercloud og så er der overvågning fra fabrikken der kan lave ændringer på din styring deroppefra med minimal indblanding fra din side.
Det er satme en revolution i forhold til min gamle pillebrænder fra Aså multiservice, der var muret fast på lågen af et gammelt reca kombifyr

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar


Beskeder i denne tråd
Centralvarme/ opvarmning af ældre hus - af Jimmy - 03-08-2015, 07:34 PM
Centralvarme/ opvarmning af ældre hus - af CP - 03-08-2015, 08:56 PM
Centralvarme/ opvarmning af ældre hus - af STROM - 04-08-2015, 03:59 PM
Centralvarme/ opvarmning af ældre hus - af Klokker - 06-08-2015, 01:36 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)