Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
6xc diamond Line forhandler.
#1
Er der nogen der ved om der pt er en forhandler i DK der fører 6xc dl 105 gr?

http://www.norma.cc/en/Products/Target/N...Norma-6XC/
Svar
#2
Skyttebutikken selv om de ikke er på deres hjemmeside. Bruger selv 6xc men genlader dem med molybdæn, glimrende patron
Svar
#3
Ellers er der jo sydjylland: http://www.frankonia.de/6mm+Norma+BR,+Di...mmer=60182
Svar
#4
Arh - Torben, det er da hvis BR du linker til....[Wink]

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#5
Ups, ja. Men diameteren er da korrekt.....[8D]
Svar
#6
Ja skyttebutikken i Vingsted har måske, ellers skaffer de dem hjem sammen med næste sending de får fra Norma, jeg har prøvet det ingen problemer der.
Super kaliber/patron iøvrigt [:p]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#7
Jeg har nu talt med skyttebutikken, de tager dem desværre kun hjem hvis man køber minimum 500 skrald.
Havde dog selv tænkt mere i retning af max et par kasser, og så arbejde videre med hylstrene :-)
Men mange tak for hjælpen.
Svar
#8
Hvis du kan genlade så mangler du jo bare hylstrene i første omgang. Hvad tager skyttebutikken for dem?
Svar
#9
@ unknown: jeg tror ikke skyttebutikken arbejder i hylstre, men jeg købe nogle hos østjysk til 7 kr og når man kan købe færdigladet til 10 kr så kan det jo aldrig betale sig.

@ maan01: det er nu kun en karton med 300 du skal købe og så har du gode kvalitets hylstre at lade på i lang tid.[Smile]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#10
Min pusher tager 12kr stk
Svar
#11
Jeg var lige forbi skyttebutikken den anden dag og hørte lidt på 6xc patroner, der lovede de at der ville blive lagt et lille lager op af dem næste gang de bestiller ved Norma.[Smile]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#12
Fordelen ved genladning er at man kan genbruge hylstrene. Normas 6xc er ladet op med berger 105vld som koster ca 3,5kr/stk. man kan nok lade en patron for cirka 5kr stk hvis man kan genbruge hylstret 7 gange så koster et skud 6kr excl udstyr. Grunden til genladning er vel højere præcision end ved indkøb, eller?
Svar
#13
Ja selvfølgelige genlader man hylsterene, men man skal jo have fat i dem i første omgang og så kan det jo ikke betale sig at give 7 kr stykket for et hylster når man kan købe færdigladet til 10 kr. Det skal jo også fornyes/suppleres langs af sted.
Det med at præcisionen er bedre på genladte er da rigtigt langt hen af vejen men dem vi snakker om her, er i min riffel utrolig præcis, så da skal man godt nok oppe sig for at lave det bedre selv.[Wink]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)