Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Statsansatte rejser landet tyndt for at gå på jagt
#24
Citat:quote:

Originally posted by EB_Thy

Lige så vel som det har været muligt for DR at få aktindsigt i Naturstyrelsens medarbejderes deltagelse i reguleringsjagter, må det være muligt at få indsigt i de ansatte i DJ deltagelse, det lugter langt væk af kammerateri på højt plan [xx(] jeg har også viden om at den lokale formand for det regionale hjortevildt lag, har deltaget som gæst hos naturstyrelsen gentagende gange, man kan jo så sidde og tænke over om det er noget der har indflydelse på hvordan deres indstilling til hjortevildets forvaltning, jeg håber det ikke.
Man kan så sige kritik bunder i misundelse, og at jeg er smålig, jo men det er nok til dels rigtig, men med den drejning hjortevilds forvaldtningen har taget det sidste stykke tid bliver man sgu lidt paranoid [:o)]

mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det


Offentlighedsloven gælder kun offentlig virksomhed, så DJ, der er en privat organisation, behøver ikke fortælle hvem der har deltaget i jagterne. Derimod kan man sagtens søge aktindsigt hos Naturstyrelsen, og spørge hvem der har været med.

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
Statsansatte rejser landet tyndt for at gå på jagt - af LasseScout - 28-08-2015, 11:34 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)