Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stryge topsejlet
#1
God aften ærede formænd.

Måske skal jeg søge om optagelse i klubben for "gamle sure mænd", ved godt M@X er med i bestyrelsen, men tror jeg har en lille chance.[:o)]
Jeg er ved at være træt at at unge mennesker ikke kan finde ud af at tage hoved beklædningen af når de kommer indendørs, kro, burgerbar, værtshus eller bare privat, [xx(]de sidder der med sine knallert tegninger op og ned af arme og ben og tøserne med deres jyske røvgevir,[}Smile] alle unge mænd skal have et kæmpe fuldskæg samtidig som de er kronraget, bare at tænke hvordan det så ud i 70'erne[|)]

Nå men ha en god dag.[^]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
Er der plads til mig med??[8D]
Svar
#3
@Marion Morrison
Troede du var æresmedlem af første lauerbær.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#4
Ok det er en annerkendelse der forslår[Big Grin]
Svar
#5
Nu sidder jeg kun i bestyrelsen for ungdomsafdelingen.......dem der er mellem 50 og 60.

Jeg sidder og tænker på om grunden til at det ikke længere er nødvendigt at blinke af når man drejer eller skal ud af en rundkørsel er fordi det frigiver en hånd til at sende SMS mens man kører...........[xx(]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
@M@X
Ja netop, som fiskeren sagde.
Men jeg søger om optagelse i foreningen, for jeg har fået NOK.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#7
Herligt at være et ungt menneske. Jeg beholder nemlig gerne cap'en til maden er serveret eller jeg står ved paraden. Det der automatik uden at tænke efterlod jeg sammen med M84.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#8
En tøs vil give en halv årsløn for at få rettet en skæv næse eller få rette sin barm eller noget andet lidt asymetrisk.
Dernæst " tegner" hun sig vind og skæv - jeg synes simpelthen det ser frygteligt ud.

Dog overvejer jeg lidt at få nogle tatoveringer.
Jeg arbejder jo lidt offshore og det kan altså være hundekoldt.
Jeg kan se at tatoveringer giver en god varme.
Når vi andre sidder i tykke trøjer, kan dem med mange tatoveringer, klare sig med en lille T-shirt. [Wink]

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
Jeg vil være med. Folk under 30 kan jo ikke engang tale eller skrive dansk mere [xx(]

Pludselig har man fået mere end man kunne tilkomme når man bliver forfordelt, en bjørnetjeneste er bare en stor tjeneste og når klokken er godt tre, så er den lidt i tre. Et kronvidne har ikke længere deltaget i forbrydelsen, men er bare et hovedvidne og jeg kunne blive ved. OMG, WTF siger jeg bare [xx(][xx(][xx(]

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#10
Selv i vore rækker sniger ondskaben sig ind: det er jo topsejlet[}Smile] man stryger. (Undskyld - konen siger også at jeg ender med at få bank hvis jeg blir ved med at blande mig - det skal nok passe[Smile])
Bortset fra det, så var jeg på M/S Museet for Søfart forleden, hvor en utilpasset, men tydeligt "bedrestillet" 12-årig rev og flåede i de udstillede genstande medens den lallende speltfar stod ved siden af og smilede huldsaligt. Vorherre bevares! Men lærer forældrene ikke ungerne respekt for andre og andres, så kommer det sjældent af sig selv.
Med gammel, sur hilsen[Wink]!
Niels
P.S. Husk at uden os, GÅR DET SIMPELTHEN GALT![Big Grin]

9,3*57
9,3*57
Svar
#11
Jeg var på en biludstilling af veteranbiler igår. Klidmostrene og spletfædrene lod ungerne klatre på de fine gamle biler så ejerne måtte i en fart fremstille skilte med en tekst om at det drejer sig om privatejede biler og at berøring kun foregår med ejerens tilladelse.

DET BURDE HØRE TIL ALMINDELIG OPDRAGELSE AT LADE VÆRE MED AT PILLE VED ANDRES TING [Sad!][Sad!][Sad!]

--
FKF

ANNA
Svar
#12
@FKF ..

Almindelig "opdragelse" og "dannelse" er en MEGET "Bredt" begreb i dagens DK ..

Mange af spelt-fædrene og klid-mostrene aner reelt ikke hvad deres unger går og laver, de regner fuldt og fast med at folkeskole-lærerne og pædagogerne i ungdomsklubben naturligvis opdrager deres unger, medens de selv har travlt med at løbe "iron-man", marathon eller dyrke "Mindfullness" -- [V] og spise "stenalderkost" ... Og så skal mor også liiige nå ned til sine timer i "krystal-healing" [^]

På den ANDEN side:

De "gamle gutter" der husker at tage den let fedtede Prince Of Wales ternede Sixpence af ved parolen, holder sig f.eks. ikke tilbage fra ytringer som f.eks. "Je fatter ikk at noen ve gå runt o jawt mæ såen en grim sårt Militær-bøøs, å så ouenikøwet mæ sååån en dååås u o æ een.." [Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#13
hmmm jeg går på jagt i blå overall , T-shirt og træsko + jeg har sømands tegninger på begge arme , jeg er skaldet noget af tiden , har fuldskæg (julemands farvet ) jeg bære dog ALDRIG hovedbeklædning .
Jeg er 51 år og synes også de der knallert tegninger ligner noget tivoli wærk og så kunne de unge sgu godt stryge topsejlet når der er sure gamle mænd til stede
Svar
#14
Godt nok er det mandag morgen, men alligevel[|)]

Startede ugen med 100 duer på skydebanen her kl 8:00 og en hyggesnak med en endnu ældre skydeinstruktør. Godt nok sidder vi yderst på brættet, men så sort ser det ikke ud, liver er jo dejligt[Big Grin]

Med venlig hilsen og et ønske om en rigtig god uge, Thorlak

NB: Nu er der kun 275 dage til pensionen og en jagthund.

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#15
Er der ikke en der kan forklare mig hvorfor ungerne har deres far og moster med på tur. Godt nok er det moderne tider, men de fleste unger på tur som jeg møder har deres far og mor med. Men jeres vurdering tager måske udgangspunkt i de familiemønstre der tidligere eksisterede "ude på heden"???

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Er der ikke en der kan forklare mig hvorfor ungerne har deres far og moster med på tur. Godt nok er det moderne tider, men de fleste unger på tur som jeg møder har deres far og mor med. Men jeres vurdering tager måske udgangspunkt i de familiemønstre der tidligere eksisterede "ude på heden"???

Mvh.

Yeti



rent statistisk er det nok nærmere papfar og mor der er med, da der er flere fraskilte end gift, med børn (det komma der er ret vigtigt)

--
FKF

ANNA
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Er der ikke en der kan forklare mig hvorfor ungerne har deres far og moster med på tur. Godt nok er det moderne tider, men de fleste unger på tur som jeg møder har deres far og mor med. Men jeres vurdering tager måske udgangspunkt i de familiemønstre der tidligere eksisterede "ude på heden"???

Mvh.

Yeti



Du behøver ikke sige "ude på heden"....

sig bare "udkantsdanmark" .......

Vi er sådan her:

https://www.facebook.com/tvsyd/videos/20...nref=story

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#18
Det der Facebook er alt for moderne for mig... så jeg holder mig væk fra deres del af Internettet.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Det der Facebook er alt for moderne for mig... så jeg holder mig væk fra deres del af Internettet.

Mvh.

Yeti



Jeg har heller ikke farcebog, men det der er en åben side hvor du kan nøjes med at kigge ;-)

--
FKF

ANNA
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Er der ikke en der kan forklare mig hvorfor ungerne har deres far og moster med på tur.

Mvh.

Yeti


Det var da værre hvis de havde deres far og faster med [xx(][xx(][xx(]. Så hører man lige en sagte ringlen fra "duelling banjos" i baggrunden.

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)