Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Våbenfund i bil på Sydfyn
#1
http://www.fyens.dk/modules/mobile/artic...id=2785705
Svar
#2
404 - page not found ... [xx(]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#3
http://www.fyens.dk/modules/mobile/artic...id=2785784

Fejl fra politiet
Svar
#4
Det er jo ret opsigtsvækkende, at politiet er i stand til at gøre et våbenfund hos en mand, der har tilladelse til at købe og sælge våben[:0]
Så skal han lige have en bøde for at køre rund med fire af dem - jeg forstår ikke noget???
Svar
#5
Der er nok flere nuancer i sagen, som Fyns Stifttidende enten ikke er bekendt med, eller som de vælger ikke at bringe videre..

Zeb
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Leo

Det er jo ret opsigtsvækkende, at politiet er i stand til at gøre et våbenfund hos en mand, der har tilladelse til at købe og sælge våben[:0]
Så skal han lige have en bøde for at køre rund med fire af dem - jeg forstår ikke noget???



Årsagen kaldes "måltal"
Hensigt: "at vise handlekraft"
Panikløsning: "Stang en dummebøde ud for en petitesse"

Fyns politi har igen brilleret ved at lave en storm i et glas vand. Ups havde han virkelig fået den forhandlertilladelse vi selv udstedte til ham. (Hvor skulle vi lige vide det fra) : Nå men så må vi da lige opfinde et eller andet for at vi kan få lidt penge i kassen, og for at bekræfte at han da sandelig er en "grumme karl"

Som undskyldning for de stakkels betjente: Måske deres interne IT system, er det samme som de bruger i forbindelse med våbenansøgninger. Det kan jo godt give lidt udfordringer [B)][xx(][xx(]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#7
Nøjjj .. hvor FAAAARLIGT ... Han var i besiddelse af "noget der lignede et automatvåben" UHA-DA-DA Slemme dreng .. [xx(]

Hvis hans forhandler tilladelse ellers er i orden, så er det vel kun den "peberspray" der kan være problematisk ... jeg ved ikke om "våbenhandler-tilladelse" dækker den slags?

M.h.t. "lemfældig opbevaring af våben", så kan det jo i høj grad diskuteres... jeg kører da ofte rundt med MERE end 2 rifler og "lidt" ammunition i min bil .. dog altid forsvarligt indpakket o.s.v. Pistolen under sædet kan også forekomme, hvis jeg f.eks. kun har en af dem med til og fra en skydeaften i klubben, så er det jo et fornuftigt sted at lægge den!! ikke umiddelbart synlig, ikke til gene, og er den i en lille kasse/etui Hvordan skal jeg så lave den opbevaring mindre "lemfældig" ???

Bevares: vi ved jo ikke om han bare havde skyderne til at ligge fuldt synlige, meeen .. hvem er så dosk .. så fortjener man jo en bøde ...

Det er vist bare for at "få det sidste ord" at Fyns Poli-hovsa skal komme med trusler om bøder for det..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#8
Hvor er det flovt og tåkrummende at ingen ved fyns Politi har format til at sige: " Ups, vi dummede os. Det må du oprigtigt undskylde".

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#9
Når det gælder vores "politisk ukorrekte" hobby og interesse, så er der INGEN i "embedsværket" der føler at de har nødigt at sige undskyld for nogetsomhelst...

Det er OS der er "slemme" fordi vi finder jagt og våben interessante og værd at bruge tid og penge på..

Vi skal bare være GLADE for at "resten af samfundet" "tolererer" vores "psykopatiske tendenser" til at være "våben-tosser" og "jagt-liderlige"

--- [xx(][V][Sad!][B)]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)