Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Pest-DK" gør det igen ...
#21
Upræsenterede pakker - den kender jeg godt. Man planter en seddel i postkassen, men gider ikke ringe på !

Det der er mest irriterende er så, man først kan afhente den hastende pakke på posthuset dagen efter. Jeg ville bedre kunne leve med man spillede med åbne kort, så forsendelsen, der selvfølgelig ikke var med, kunne hentes samme dag.

Hvis man straffer modtager for uopfordrede forsendelser af ulovlige knive, kan man jo bare køre en tur til Flensborg, og afsende et par springknive til tidligere bekendte [}Smile][}Smile]

mvh
mvh
Svar
#22
Kunne det ikke tænkes at man begynder at bruge http://www.bring.dk i stedet for pest dk.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#23
Send et par knive til Søren pind. Måske det kunne sætte gang i sagerne.
Svar
#24
Sende til Pind, de vil ikke nå frem. Han skal nok passe på, nu han sidder på pinden[Smile]

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#25
"Bring" er Post Norden fra Norge, som så vidt jeg ved også ejer en stor del af post DK.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#26
Man kan da vel ikke dømmes for noget man aldrig har modtaget eller endnu mindre har bestilt, jeg fatter ikke en skid....
Svar
#27
Njaaaa...

politiet KØRER jo sager på en masse Danskere der har bestilt OG fået leveret f.eks. ulovligt medicin, fyrværkeri o.l.

Jeg mener at kunne huske at der for nogle få år siden var en indehaver af en helsekost-butik der hjemtog nogle piller, der "var i Politiets søgelys" fordi man fra Interpols side havde opsnappet forsendelser hvor pillerne indeholdt et ulovligt stof.

Det var kendet i "visse kredse", som ABSOLUT ikke normalt har med "helsekost" at gøre ... (De var vist mere til rygmærker og Motorcykler med høstmaskine-motorer [^] )- at disse piller var "gode" men det vidste indehaveren af helsekost-butikken ikke, hun bestilte dem hjem på opfordrng fra en god kunde- (En indehaver af et "alternativt behandlings-center [:I])

Som jeg husker det blev hun dømt for ulovlig import i første omgang, men frifundet i anden instans .. [V][xx(]

Som jeg husker det var kernen i frifindelsen at Helsekost-butiks-indehaveren ikke kunne vide at hun importerede noget ulovligt, da det ikke var oplyst fra afsenderen, eller kunne betegnes som "almindeligt kendt" at disse piller kunne være "Spikede" med ting der er ulovlige i DK.

Så jo.. Politiet retsforfølger personer der importerer ting der er ulovlige i DK, også selvom disse personer ikke altid selv har vidst at det de importerede er ulovligt i DK..

Men jeg er nu ret sikker på at Politiet skal fremlægge beviser for at modtageren har været personligt aktiv i forbindelse med at varerne er blevet bestilt. Ellers er man jo principielt lige så retsløs som m.h.t. foldeknivene i "Makværks-loven"

I øverigt synes jeg den "sag" er gået noget i stå efter at de politikere der kæftede mest op om det, nu sidder trygt på deres "pinde" /Taburetter ... [V][xx(]

Måske skal vi have rusket op i det igen? Hvad med at sende Søren Pind en gammel Buck lommekniv der kan åbnes med 1 hånd .. uden afsender ... [Big Grin][8D][}Smile]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)