Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Indskyd dit våben for ”Maximum point blank range”.
#42
Citat:quote:

Originally posted by GT

Nu har jeg tidligere skudt en del og har set overdreven rensning og selv prøvet at dødsrense en pibe fordi jeg vidste bedre[xx(][xx(]

Efterfølgende kører jeg en broncebørste igennem et par gange umiddelbart efter skydning og til slut en ordentlig gang break free.
Inden brug igen tørlægger jeg piben.

Der fungerer fint og har den ønskede effekt, som Dravis skriver "mådehold". I denne metode har jeg endnu ikke ødelagt nogen piber som jeg prøvede ved overdreven rengøring.

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]



Det er da det bedste jeg har hørt længe, har tænkt meget over om jeg renser for meget og hvad rensning egentlig er ?

Jeg gør nogenlunde det samme, og gør det konsekvent og konsistent.
Jeg er glad ved at have fundet en rutine og ikke vakle imellem flere metoder.

Efter skydning, uanset om det er få eller mange skud, får den en tur med broncebærsten vædet i breakfree.
Derefter en klud for lige at fjerne det løsnede snask.
Nyt breakfree påføres som den står med indtil næste gang den skal bruges, tørlægges med klude inden brug.
En gang om året får den en lidt større tur med kemi og kogende vand.

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Beskeder i denne tråd
Indskyd dit våben for ”Maximum point blank range”. - af CP - 06-10-2015, 03:09 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)