Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Indskyd dit våben for ”Maximum point blank range”.
#61
Det med at bruge en Boresnake, forstår jeg ikke helt (jo- jeg ved godt hvordan man bruger den og har en til "nødstilfælde")
Jeg tror de fleste - deriblandt Dravis ud fra det øvrige du skriver -
søger en så konsistens rensemetode som muligt.

En Boresnake påføres nogle dråber Brakefree........ dvs. den nu indeholder "nogle dråber og afsætter x antal milligram.
Den trækkes nu gennem et løb fuld af krudslam, tombak m.m. - noget af dette vil uvilkårligt sætte sig på Boresnaken.

Næste gang den trækkes igennem løbet, påføres den igen "nogle dråber" . Den indeholder nu x antal milligram fra sidste gang + x antal "nye" + slam og tombak.

Brug af Boresnake kan aldrig blive konsistent, medmindre den koges imellem hver gang.

Det er muligt det ikke betyder noget og at dem der skyder meget mere end jeg, ved bedre.

Jeg vil bare gerne, at min "indre teori" harmonerer med hvad jeg ønsker i praksis - det gør den for mig kun ved brug af (engangs) klude eller propper.

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Beskeder i denne tråd
Indskyd dit våben for ”Maximum point blank range”. - af CP - 08-10-2015, 07:18 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)