Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tirsdagsgrineren
#1
I Grønland har man en skik, der siger, at for at blive et rigtigt mandfolk skal man kunne høvle en hel flaske sprut, dræbe en isbjørn med de bare næver, hvorefter man skal ryge på den lokale luder.
Den lille eskimodreng, Umatsunik, var blevet så gammel, at han skulle stilles for denne prøve, og sammen med hans familie startede festen.
Den lille Umatsunik fik hurtigt suget en flaske vodka i sig, hvorefter han slingrende, godt beruset forsvandt ud i den kolde aftenkulde.
Efter 1-2 timer kom han retur til lejren, flænset og blodig og råbte:
- Det var så den isbjørn. Hvor er så den luder, der skal dræbes med de bare næver?
[Big Grin][Big Grin]

En dværg bor på 16. etage på et hotel og tager elevatoren ned.
På 14. etage træder en stor mand ind i den og siger til dværgen:
- Jeg er 2 meter høj, er 1 meter og 60 over skuldrene, har en 40 cm. lang tissemand og hedder Turner Brown.
Straks besvimede dværgen. Det undrede Turner Brown sig over, og fik vækket dværgen.
Dværgen sagde:
- Gentag lige, hvad du sagde!.
Turner Brown siger:
- Jeg er 2 meter høj, er 1 meter og 60 over skuldrene, har en 40 cm. lang tissemand og hedder Turner Brown.
- Gudskelov, siger dværgen og fortsætter:
- Jeg troede du sagde turn around!

Robert havde siddet i baren et par timer og drukket, da han nævnte noget om hans kæreste Karin, som sad ude i bilen.
Bartenderen var bekymret, fordi det var så koldt, og gik derfor ud og kiggede til hende. Da han kiggede ind i bilen, så han Roberts ven Peter og Karin i gang med det frække på bagsædet.
Bartenderen rystede på hovedet og gik ind igen. Han sagde til Robert, at det måske var en god ide at kigge til hans kæreste.
Robert vaklede ud til bilen og så Peter og Karin i fuld gang. Derefter gik han tilbage til baren mens han grinte højlydt.
- Hvad er det, som er så sjovt? spurgte bartenderen
overasket.
- Peter det fulde fjols, svarede han, han er så fuld, at han tror, han er mig!

To veninder sad og talte sammen:
- Jeg kunne ikke tænke mig at gifte mig med en mand, der var mig underlegen i intelligens.
- Det skal du ikke være bange for!

Den her er lidt gammel, men sådan er vi jo nogen der har det, derfor er det lødigt nok at bringe den igen
Gitte og Poul møder hinanden til en fest, og som aftenen skrider frem, bliver de enige om at tage hjem til Gitte for at dyrke noget sex.
Hjemme hos Gitte siger hun, at hun lige vil advare om, at hun er flad som et strygebrædt, ja næsten som et spædbarn på overkroppen, hvorpå Poul svarer at så passer de meget godt sammen, da han er som en nyfødt under bæltestedet.
Gitte tager trøjen af, og ganske rigtigt, flad som et strygebrædt med to små gajoler.
Men da Poul tager bukserne af, taber hun både næse og mund, hvorpå Poul siger:
- Det er det, jeg siger, som et spædbarn: 52 cm og 3500 gram!

Hvad er det bedste ved et blowjob?
De 10 minutters stilhed. (måske i visse tilfælde 30 sekunders stilhed)

En mand stod udenfor en bar i en rigtig western-by og fik sig en whisky.
Pludselig kom et ligtog gående forbi, men manden undrede sig over, at der i ligtoget kun var mænd.
Manden gik hen til en af mændene i ligtoget og spurgte hvem det var, der var død, hvortil han fik svaret:
- Kan du se ham, der går allerforrest? Det er hans svigermor, der er død!!
- Hvordan skete det? spurgte manden interesseret.
- Jo ser du, det var hans hund, der bed hende ihjel!!
Manden udbrød straks:
- Sådan en hund kunne jeg da godt tænke mig…
- Hov, hov - om bag i køen!

Den nygifte kvinde klagede sin nød til sin mor:
- Åh, det er så trist… Aften efter aften sidder jeg alene, fordi Børge altid har overarbejde.
- Det gjorde jeg også i begyndelsen med din far, svarede moderen.
Men efter at han en dag ringede og sagde, at han ikke ville være hjemme før midnat og jeg så spurgte ham, om jeg så kunne stole på, at han IKKE ville komme før tiden, så har han ikke haft overarbejde!

En ung mand ville købe en julegave til sin nye kæreste. Da de ikke havde kendt hinanden særlig længe, bestemte han sig for et par handsker, da han følte, at det ville vare passende romantisk, men ikke for personligt..
I selskab med kærestens søster gik han i Magasin og købte et par hvide handsker.
Søsteren købte et par trusser til sig selv.
Under indpakningen forveksler ekspedienten pakkerne, så kærestens søster fik handskerne og han trusserne.
Uden at kontrollere indholdet sender den unge mand gaven til sin kæreste sammen med følgende tekst:
- Jeg valgte disse, da du normalt ikke har nogen på, når vi går ud om aftenen. Havde det ikke været for din søster, havde jeg valgt en lidt længere model med knapper, men hun bruger de korte, der er lettere at tage af. Disse er i en sart farve, men damen som jeg købte dem af, viste mig sine egne, som hun havde brugt de sidste tre uger, og de var kun ubetydeligt beskidte. Jeg fik hende til at prøve dine og de passede hende udmærket. Jeg ville ønske, at jeg kunne være der for at sætte dem på dig første gang, da der højst sandsynligt kommer til at være andre hænder, der kommer i kontakt med dem, inden vi ses igen. Husk at blæse luft i dem, inden du lægger dem væk, da de højst sandsynligt bliver fugtige under brug. Tænk på, hvor ofte jeg vil kysse dem gennem året, jeg håber, at du vil have dem på for mig fredag aften.
- P.S. Den sidste nye mode er at bære dem nedrullet med lidt pels synlig!

Satans når Pest-Danmark kommer på besøg
En bybo flytter på landet og beslutter sig for at få en gris i haven, så han kører ud til en landmand og vil købe en.
Efter lidt snakken, beslutter de, at han kan købe den efter vægt.
Bonden kalder på en staldknægt og siger, at den gris skal vejes.
Knægten lægger sig på knæ og tager fat i halen med munden.
- 162,5 kilo svarer staldknægten.
Byboen griner og siger, at sådan vejer man da ikke.
Så lægger bonden sig også på knæ og bidder fast i grisehalen.
- 162,5 siger bonden.
Den chokerede bybo vil betale, men bonden har ikke penge nok til at give ham tilbage, så siger han, at byboen bare
kan gå ind til hans kone, hun har sikkert nok.
Kort tid efter kommer byboen løbende forskrækket ud, og råber til landmanden:
- Du må hellere skynde dig ind, din kone er ved at veje postbudet!

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#2
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)