Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sort sol
#1
Jeg skal en tur til Sønderjylland i nær fremtid, og håber på at se sort sol. Er der nogen der ved hvor der er mange stære i disse dage?

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#2
Rudbøl!
H
Hogmeister
Svar
#3
Min den store knægt var dernede for 14 dage siden og de fik og vide fra guiden som skolen havde hyret, at der var mange stære i år.
Og drengens indtryk var også at det var helt vildt.

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#4
Jeps, Rudbøl. Men tror det er ved at være lige sent nok

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#5
Håber ikke det er helt overstået når vi kommer derned[Sad] Jeg prøver at finde et lovende sted omkring Rudbøl.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
Rudbøl Sø og dige, og saa kan du bagefter tage hen paa Grenzkrug Rosenkranz og faa en grog, og ellers hilse fra mig
H
Hogmeister
Svar
#7
Tror jeg desværre ikke jeg har appetit til på det tidspunkt, hogmeister . Jeg skal til sønderjysk kaffebord om eftermiddagen! [Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#8
@ULG
Med din appetit, ser jeg ikke det som et problem[8D][8D][8D]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#9
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]... Omformulere lige.... Ikke et problem - en opgave! [Big Grin][:p]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#10
@ULG

Gem lige et stykke brottorte til mig[Big Grin]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#11
UHA, Synnejysk kaffebord, saa faar du nok at se til.
H
Hogmeister
Svar
#12
Jeg følger nogen foto-grupper på Facebook, og det ser heftigt ud i år ift. mængden af stære.

Snakker vi Sønderjydsk kaffebord, så er kroen i Gråsten også et hæderligt sted [Big Grin]

[Image: _Kagebord.jpg]

Mvh Pete
Svar
#13
Lyder lovende... Vi skal på gram kro - det er noget Fruen har arrangeret..

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#14
Syd for TØnder er der flest - jf. naturstyrelsen

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#15
@ Ran
Det er sgu osse der Rudbøl ligger! Ja, OK mere vest.
H
Hogmeister
Svar
#16
Efter et tip fra en meget hjælpsom lokal, blev vi anbefalet at køre til Hassberger See lige syd for grænsen. Der var MANGE stære! [Smile] Så det lykkedes at få vist pigerne sort Sol! Helt perfekt! [Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)